Управління праці та соціального захисту населення

Місцезнаходження :                    24800

                                       вул. Паркова,2

                                       селище Чечельник

                                       Вінницької області

Організаційнаструктура, місія, функції,повноваження, основнізавдання, напрями діяльності

           Управління праці та соціального захисту населення Чечельницької районної державної адміністрації є структурним підрозділом райдержадміністрації, що утворюється головою районної державної адміністрації, підзвітним і підконтрольним голові райдержадміністрації та Департаменту соціальної та молодіжної політики облдержадміністрації.

           Управління у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Мінпраці, розпорядженнями голови обласної, районної держадміністрацій, наказами директора Департаменту соціальної політики облдержадміністрації, рішеннями відповідних органів місцевого самоврядування, а також положенням про управління.

           Основними завданнями управління є:

призначення та виплата соціальної допомоги, встановленої законодавством, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого палива;

забезпечення у межах своїх повноважень дотримання законодавства про працю, охорону праці, зайнятість, загальнообов’язкове державне соціальне страхування, пенсійне забезпечення, соціальний захист населення;

удосконалення форм і засад соціального партнерства, організація співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та організаціями роботодавців;

у межах своєї компетенції бере участь у здійсненні комплексних програм поліпшення обслуговування інвалідів, одиноких непрацездатних громадян, а також громадян похилого віку та сприяння всебічному розвитку соціального обслуговування за міцем їх проживання;

забезпечення працевлаштування інвалідів, сприяння здобуттю ними освіти і кваліфікації на рівні, що відповідає їх здібностям і можливостям;

сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території.

Начальник управління:                           Мартинюк Станіслав Миколайович

                                                               Каб. №11, телефон: 2-25-36

Заступник начальника управління:       Якимчук Валентина Анатоліївна

                                                                Каб. №6,  телефон: 2-10-60

Заступник начальника управління:        Богуш Сергій Володимирович

                                                                 Каб. № 10 , телефон: 2-10-60

 

1. Відділ бухгалтерського обліку та звітності – основним завданням відділу є організація ведення бухгалтерського обліку і складання по управлінню праці та соціального захисту населення звітності по показниках усіх видів діяльності, здійснення своєчасного контролю за перерахунком коштів всіх видів допомог та інших нарахувань.

Начальник відділу:            Богуш Сергій Володимирович

                                         Каб. № 10, телефон: 2-10-60                     

 

2. Сектор з питань персоналу та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи– секторзабезпечує реалізацію державної поітики з питань управління персоналом та  проводить роботу по нарахуванню компенсаційних виплат та здійснення видатків для соціальних гарантій громадянам, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи, відповідно до Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи”.

 

Завідувач сектору:                       Рудь Галина Іванівна

                                                   Каб. № 8, телефон: 2-14-36                                                  

 

3. Відділ грошових виплат та компенсацій – основним завданням відділу є прийом документів для призначення державних соціальних допомог і компенсацій малозабезпеченим громадянам та інвалідам (інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам; інвалідам, які не мають право на пенсію; особам, які здійснюють догляд та надають соціальні послуги), державних допомог сім»ям з дітьми (по вагітності та пологах; при народжені дитини; на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням; на дітей одиноким матерям) і надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива

Заступник начальника відділу: Зеленянська Наталія Олександрівна  Каб. № 5, телефон: 2-13-60        

 

5. Cектор з питань оплати та охорони праці– здійснює заходи, спрямовані на ліквідацію заборгованості із виплати заробітної плати  та дотримання розміру заробітної плати не нижче мінімальної на підприємствах, в установах та організаціях різних форм власності. Здійснює реєстрацію та контроль за виконанням колективних договорів, змін та доповнень до них.

Сприяє реалізації державноїполітикиу сфері охорони праці та соціального захисту працюючих у шкідливих та важких умовах праці, здійснює контроль за охороною праці, за якістю проведення атестації робочих місць за умовами праці.

Завідувач сектору:   Бородай Олександр Васильович Каб. № телефон: 2-14-36   

 

6. Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій населення та з питань соціального обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці

- основним завданням відділу є забезпечення наданняучасникам антитерористичної операції, особам зінвалідністю, ветеранам війни та праці, реабілітованим прав на одержання пільг, передбачених чинним законодавством та виконання заходів щодо забезпечення окремих категорій громадян путівками на санаторно-курортне лікування, технічними засобами реабілітації та пересування. Здійснює реєстрацію інвалідів, які потребують забезпечення автомобілями на пільгових умовах та контроль за проведенням виплати громадянам компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування автомобілів, компенсації на транспортні витрати. Видає посвідчення ветеранам війни та листи талонів для пільгового проїзду. Оформляє документи для подальшого влаштування до будинків-інтернатів громадян похилого віку та інвалідів. Проводить роз’яснювальну роботу з питань працевлаштування та профорієнтації інвалідів. Координує роботу по співпраці з громадськими організаціями ветеранів та інвалідів.

– забезпечує формування та підтримку в активному стані Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги. Здійснює звіряння інформації, що подають підприємства для відшкодування витрат за фактично надані пільги з базою Реєстру пільговиків.

Начальник відділу: Діденко Олена Леонідівна Каб. № 2, телефон: 2-25-61                     

Довідка щодо соціального захисту населення

за І півріччя 2017 року

Станом на 01.07.2017 року на обліку у відділі грошових виплатта компенсаційперебуває 1820осіб, яким нараховано допомоги за січень - липень 2017 року на суму 20млн. 733 тис. грн.

 За липень поточного року 1820 отримувачам нараховано  державних допомоги на суму 3млн. 34  тис. грн., з них:

Допомога по вагітностіі пологах- 67 осіб на суму 30,8 тис. грн..;

Допомога при народженні дитини – 669 особам на суму 1млн. 17 тис. грн..;

Допомога на дітей під опікою - 28 осіб на суму 104,1 тис. грн.;

Допомога на дітей одиноким матерям - 112 осіб на суму 173,8 тис. грн.;

Допомога малозабезпеченим сім’ям- 266 заявникам нараховано 851,2 тис. грн.;

Допомога інвалідам з дитинства та  дітям-інвалідам – 281 осіб на суму 460,8 тис.грн..

Реальну підтримку отримують діти, батьки яких ухиляються від сплати аліментів або не мають можливості утримувати дітей. У 2017 році 6 сім’ям нараховано 8,2 тис. грн.. На обліку перебуває 4 прийомні сім'ї. За рахунок коштів державного бюджету впродовж січня 2017 року даній категорії отримувачів нараховано 18,6 тис. грн..

На обліку в управлінні перебуває  51 особа, що не мають права на пенсію та інваліди. Відповідно до Закону України «Продержавну соціальну допомогу особам, які не мають права на пенсію та інвалідам» їм нараховано 81,4тис. грн..  279 заявникам нараховано компенсаційну виплату по догляду за інвалідами І групи та престарілими особами, які досягли 80-річного віку в сумі 4,1 тис. грн.. На обліку в управлінні перебуває 63 заявників, які здійснюють догляд за інвалідом 1 чи 2 групи внаслідок психічного розладу, яким нараховано 136,4 тис.грн..

За рахунок коштів місцевого бюджету здійснюється фінансування компенсації особам, які постійно надають соціальні послуги. На обліку перебуває 47 таких осіб, їм нараховано 9,5 тис.грн.

З заявами про призначення житлових субсидій у березні-липні 2017 року звернулось 2572 осіб, з них 1222 особам призначено субсидії на суму 3млн. 928 тис. грн.  Виплачено субсидії за березень-травень 2017 року на суму 2млн. 580 тис. грн.. Середній розмір субсидії у 2017 році – 3214,81 грн., у 2016 році середній розмір субсидії становив 2512,80 грн., що на 702,01 грн. більше ніж у 2016 році.

 Станом на 03.07.2017 року на обліку перебуває 253 особи, яким нараховано субсидію на електроопалення

 

 

  Розмір мінімальної заробітної плати з 01.01.2017р. – 3200 грн..Про зміни встановленого мінімального рівня заробітної плати управління праці інформує керівників підприємств, установ та організацій через районну газету.

 

Номінальна заробітна плата по району  за травень 2017 р. в

порівнянні з травень 2016 р.

 

Заробітна плата за травень

2017р

(грн.)

За травень

2016р.

(грн.)

Відхилення

(збільшення, зменшення)

+/-

%

Всього по району

4951,2

2940,0

+2011,2

+68,4

Сільське господарство

5253,4

2779,2

+2474,2

+89,0

Промисловість

3484,5

1672,9

+1811,6

+108,3

 

 

Номінальна заробітна плата по району  за травень 2017 р. в

порівнянні з попереднім місяцем.

 

Заробітна плата за травень

2017р

(грн.)

За квітень

2017р.

(грн.)

Відхилення

(збільшення, зменшення)

+/-

%

Всього по району

4951,2

4661,4

+289,8

+6,2

Сільське господарство

5253,4

    4797,2

+456,2

+9,5

Промисловість

3484,5

3435,1

+49,4

+1,4

 

 

          Середньомісячна заробітна плата по району

   за січень – травень 2017 р. в порівнянні з відповідним періодом 2016 року.

 

Січень -травень

2017р

(грн.)

Січень - травень

2016р.

(грн.)

Відхилення

(збільшення, зменшення)

+/-

%

Всього по району

4719,3

2701,1

+2018,2

+74,7

Сільське господарство

4663,8

2343,0

+2320,8

+99,1

Промисловість

3520,8

1530,8

+1990,0

+129,9

 

 

            Заборгованість із заробітної плати станом на 03.07.2017р. по підприємству-банкруту ДП «Чечельницький спиртовий завод»  становить 110,5 тис.грн..

Проведено 3 засідання районної робочої групи з питань забезпечення контролю за додержанням законодавства про працю та реалізації державної політики у сфері зайнятості населення, на яких заслухали 4 роботодавці та 3 засідання комісії з питань забезпечення своєчасності і повноти сплати податків, погашення заборгованості із заробітної плати, пенсій, стипендій, інших соціальних виплат, на яких розглядались питання погашення заборгованості на ДП «Чечельницький спиртовий завод».

Районною робочою групою з питань забезпечення контролю за додержанням законодавства про працю та реалізації державної політики у сфері зайнятості населення проведено 3 рейди, здійснено вивчення стану справ по 34 підриємствах, організаціях, фізичних особах-підриємцях району з питань легалізації зайнятості населення, порушень не виявлено. Роздано 47 пам’яток роботодавцям щодо розміру мінімальної заробітної плати та розмірів штрафів за порушення законодавства про працю.

            По даним КЗ «Чечельницька ЦРЛ» в невиробничій сфері за квітень 2017 року зареєстровано 78 випадків невиробничого травматизму.

 27.02.2017р. проведено навчання з охорони праці та електробезпеки, в яких взяли участь 70чол. (50чол. – посадові особи, 20чол. – електротехнологічний персонал).

   Проведено заходи до Всесвітнього Дня охорони праці: проведено 2 виступи на нарадах, висвітлено інформацію та тематику Дня охорони праці в засобах масової інформації району, організовано виставку методичної літератури з питань ОП.

            З початку 2017р. проведено вивчення стану справ з наданням методичної допомоги з питань охорони праці у 12 організаціях району.

  Зареєстровано 43 колективних договори.

   Організовано проведення атестації 23 робочих місць із шкідливими та небезпечними умовами праці у 9 господарствах району.

 

 

 Із переселених громадян за отриманням соціальних допомог, звернулось 13 сімей, яким проводяться виплати.

Станом на 03.07.2017 року на обліку перебуває:

-  74 особи (43 сімей) обліковано відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 року № 509 та отримали довідки тимчасово переселених громадян;

Відповідно до постанови КМУ від 01.10.2014р. №505 особам, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції, призначається щомісячна адресна грошова допомога для покриття витрат на проживання.

З початку 2017 року 56 особам (35 сімей) нарахована та виплачено адресна грошова допомога на загальну суму 231,23тис.грн. 

Станом на 03.07.2017 року на території району проживає 41 сім'я (71 особа) вимушених переселенців з районів проведення антитерористичної  операції, з них:

працездатні особи

13

старше працездатного віку

38

діти до 6 років

13

діти від 6 до 18 років

7

У загальноосвітніх навчальних закладах району перебуває 4 дитини вимушених переселенців, з них 1 – з АР Крим,   3 – з Донецької області. Всі діти вимушених переселенців шкільного віку  охоплені освітніми послугами, забезпечені підручниками, шкільним приладдям. Обстежено матеріально-побутові умови проживання дітей, складено відповідні акти

     Дітей-сиріт,  позбавлених батьківського піклування, дітей з інвалідністю  серед вимушених переселенців у школах району немає.
        На обліку відділу освіти також перебуває   5 дітей дошкільного віку, що виявили бажання відвідувати   дошкільні навчальні заклади (ДНЗ «Веселка» та «Калинка» смт. Чечельник). За рішеннями виконкомів сільських рад  та міської ради діти вимушених переселенців звільнені від оплати за перебування в ДНЗ.

 

У Єдиному державному реєстрі осіб, які мають право на пільги по Чечельницькому району включено 7033 осіб. Мають статус:

- інвалідів війни – 59 чол.;

- учасників бойових дій на території інших держав – 14 чол.;

- учасників бойових дій  в Афганістані – 38 чол.,  у тому числі  16 інвалідів війни.;

-  учасника бойових дій в зоні  АТО  - 185 чол., у тому числі 5 інвалідів війни;

- учасники війни – 327 чол.;

- члени сімей загиблих (померлих) ветеранів війни – 90чол., із них загиблих в АТО – 5чол.;

- діти війни – 2530 чол.;

- жертви нацистських переслідувань – 3чол.;

- жертви політичних репресій – 1чол.;

- ветерани військової служби та органів внутрішніх справ – 20чол.;

- сільські педагоги, бібліотекарі, медики, працівники культури на пенсії -  405чол.;

- багатодітні сім’ї – 201 сімей;

- діти з багатодітних сімей – 713чол.;

- сім’ї опікуна – 2сім'ї;

- ветерани праці – 1594чол.;

- дітей – інвалідів – 41чол.;

 - інвалідів загального захворювання(І-ІІІ груп )-744чол.;

- осіб, що постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи – 1171чол.

 З початку  2017 року нараховано пільг на  житлово-комунальні послуги 635,8 тис.грн., відшкодовано – 737,5 тис.грн.в т.ч. заборгованість  на 01.01.2017 року-  145.6 тис.грн. Заборгованість на 01.07.2017 – 43,9 тис.грн.. Виплачено компенсацію взамін надання пільг на придбання твердого палива  на суму 1211,95 тис.грн.

Виплачено одноразову грошову допомогу до 5 Травня ветеранам війни на суму 630,9тис.грн, а саме:

Інвалідам війни І групи  -24 чол  по 3500,0грн

Інваліди війни ІІ групи   -13чол  по 3100,0грн

Інваліди війни ІІІ групи  - 25 чол по 2700,0грн

Учасники бойових дій  -190чол по 1200,0грн

Члени сімей загиблих – 96 чол по 600,0грн

Учасники війни   - 307чол по 500,0грн

На даний час в Чечельницькому районі проживає 75  інваліди  – візочники. В 2017 році видано 107 направлень на забезпечення  технічними та іншими  протезно – ортопедичними  виробами.

З початку   2017 року  9 непрацюючим малозабезпеченим особам  надано одноразову матеріальну допомогу в сумі 5,8тис.грн.

Виплачено компенсацію членам сімей загиблих учасників АТО на пільговий проїзд в сумі 11,2тис.грн.

 Здійснено нарахування на поховання інвалідів війни 4 особам на суму 3,4тис.грн.  Профінансовано  - 3,4тис.грн.

Профінансовано вартість дров паливних 230 учасникам АТО (по 5 складометрів) на  439,5 тис.грн..

В 2017 році укладено 2 угоди на перевезення пільгових категорій громадян у приміському сполученні

1. ФОП Шпильовий М.В.

2. ТОВ «Ольгопільське АТП».

 

В управлінні на обліку перебуває 290 осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи з них :

І категорія - 179 чол.

ІІ категорія - 33 чол.

ІІІ категорія – 16 чол.

Одна дитина - інвалід, захворювання пов’язане з Чорнобильською катастрофою.

Вдови – 61 чол.

Протягом 2017 року особам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС проведено компенсаційних виплат на суму 588,1 тис. грн. в. т. ч.:

компенсація на продукти харчування  в сумі 476,9 тис. грн.;

додатково оплачувані відпустки на суму 9,8 тис. грн.;

компенсація за шкоду заподіяну здоров’ю на суму 11,0 тис.грн.;

пільгове забезпечення медикаментами на суму 59,8 тис.грн.;

пільгове зубопротезування на суму 5,3 тис.грн.

Прийнято 37 заяв на 2017р. від осіб 1 категорії потерпілих внаслідок Чорнобильської катастрофи на оздоровлення, оздоровлено в санаторії «Перлина Прикарпаття» м.Моршин, ДП «Клінічний санаторій «Авангард», ДП «Клінічний санаторій «Лермонтовський» 5 осіб на суму 25,3 тис.грн.