Аналітична довідка

про організацію роботи зі зверненнями громадян

в  Чечельницькій райдержадміністрації за 2015 рік

Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року  №109 «Про першочергові заходи  щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», на виконання першочергових завдань, що розглядалися на нарадах в Адміністрації Президента України, Постанови Кабінету Міністрів від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» та взаємодію між Чечельницькою райдержадміністрацією та структурними підрозділами райдержадміністрації при спільному розгляді пропозицій, заяв та скарг громадян, а також рівень підготовки посадових осіб, які відповідають за організацію цієї роботи, розроблено розпорядження голови районної державної адміністрації № 137 від 19.05.2015 року «Про затвердження графіку особистого виїзного прийому громадян головою райдержадміністрації.», та № 249 від 02.10.2015 року “Про затвердження графіку особистого прийому голови райдержадміністрації, заступника голови та керівника апарату райдержадміністрації ”

        У робочі дні працює телефон гарячої лінії 2-11-79.

        Протягом  12-ти місяців 2015  року на адресу районної державної адміністрації від громадян району надійшло  228 звернень. В порівнянні з аналогічним періодом 2014 року кількість звернень збільшилась на 73 одиниці.

        З вищестоящих органів виконавчої влади надійшло 164 звернення. На особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації побувало 64 громадяни.

      У структурі звернень переважають заяви -  90%,  скарги та пропозиції - 10%. Найбільше звернень з соціального захисту -154, аграрна політика – 34, питання освіти, охорони здоров’я та комунального господарства – по 10.    

            Слід зазначити, що згідно поданих заяв, пятдесят п’ять  громадян отримали матеріальну допомогу на загальну суму  25.000  гривень.

            За 12 місяців 2015 року повторних звернень не надходило. Більшість  звернень надходить від мешканців сіл: Чечельник –69, Ольгопіль – 39, Бондурівка - 27,  Тартак – 24, Вербка - 21, Рогізка та Білий Камінь- по 6, Червона Гребля, Стратіївка і Любомирка – по 5,  що свідчить про  неналежне організаційне забезпечення роботи із зверненнями громадян, недостатню роз’яснювальну та правову роботу серед населення.

На виконання вимог законодавства України про звернення громадян та окремих доручень Секретаріату Президента України у здійснені додаткових заходів з удосконалення організації роботи із зверненнями громадян райдержадміністрацією визначені пріоритетні завдання, щодо забезпечення всебічного, неупередженого і об’єктивного розгляду та вирішення порушених у зверненнях громадян проблемних питань.

Найбільше турбують громадян питання щодо  покращення стану доріг, виготовлення та одержання державних актів на землю, укладення договорів оренди землі, питання працевлаштування на селі, автобусне сполучення сіл з районним центром.

Головою районної державної адміністрації особисто ведеться прийом та розглядаються письмові звернення пільгової категорії громадян, а саме :

- жінок, яким присвоєне почесне звання України «Мати - героїня»,

- інвалідів Великої Вітчизняної війни  та інших пільгових категорій населення.

         Створення необхідних умов для звернень та особистого прийому громадян в органах виконавчої влади на місцях, вчасне реагування на пропозиції, заяви та скарги, особливо коли це стосується інвалідів, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, одиноких матерів тощо.      

        Керівництво  райдержадміністрації посилює вимогливість до керівників  структурних  підрозділів  райдержадміністрації  та  відповідальних  працівників  щодо  всебічного  кваліфікованого, неупередженого  розгляду  питань,  що  порушують  громадяни  у  зверненнях, винних притягувати до адміністративної і дисциплінарної відповідальності також постійно надаємо  допомогу селищній, сільським радам  та  здійснювати  перевірку  їх  діяльності  в  частині  дотримання  вимог  чинного  законодавства  згідно  графіку  перевірок. Намагаємось  проводити систематичне оприлюднення через ЗМІ інформації про роботу зі зверненнями громадян та вирішення порушених  проблемних питань.

         Слід зазначити, що загалом районною державною адміністрацією за звітний період в частині розгляду звернень громадян була проведена значна робота щодо забезпечення всебічного, якісного і  кваліфікованого розгляду порушених громадянами питань. Це стало можливим завдяки запровадженню систематичного аналізування та узагальнення звернень громадян. Працівниками  загального відділу апарату районної державної адміністрації постійно надається методична та практична допомога посадовцям органів місцевого самоврядування, працівникам структурних підрозділів  районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян

  Реєстрація письмових та усних звернень громадян в райдержадміністрації здійснюється за допомогою комп’ютерної програми  системи ’’ Лотус. ’’

Затверджені заходи щодо виконання вимог чинного законодавства України із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

Громадянам надсилаються роз’яснювальні листи із розгляду їх звернень за належністю відповідальними органами і службами згідно з чинним законодавством.

Із заявниками, які постійно звертаються до вищестоящих органів влади з одних і тих же питань, головою районної державної адміністрації проводяться індивідуальні зустрічі, в ході яких детально роз’яснюється порядок розгляду питань, причини по яких можливо чи не можливо вирішити питання позитивно на їхню користь.