Чечельницька районна державна адміністрація
офіційний сайт
Малий Герб України
Чечельницька районна державна адміністрація
Вінницька область, офіційний сайт
Офіційний E-Mail: rda_chechelnyk@vin.gov.ua
Ми працюємо: з 8.00 до 17.00 (пн-пт)
19 червня 2019 р.

Звіт  про підсумки роботи із зверненнями громадян в Чечельницькій районній державній адміністрації за 2018  рік 

Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року  №109 «Про першочергові заходи  щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», на виконання першочергових завдань, що розглядалися на нарадах в Адміністрації Президента України, Постанови Кабінету Міністрів від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» та взаємодію між Чечельницькою райдержадміністрацією та структурними підрозділами облдержадміністрації при спільному розгляді пропозицій, заяв та скарг громадян, а також рівень підготовки посадових осіб, які відповідають за організацію цієї роботи, протоколу №1 робочої наради голови обласної державної адміністрації, п.9, розроблено розпорядження голови районної державної адміністрації від 25.03.2016 року № 101 “Про затвердження графіків особистого прийому та особистого виїзного прийому громадян головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови та  керівником апарату райдержадміністрації”.

 Графік наглядно оформлений і знаходиться на видному місці в приміщенні райдержадміністрації, надісланий до виконавчих комітетів сільських та селищних рад району та опублікований в засобах масової інформації. Графіком особистого прийому громадян передбачено проведення особистого прийому протягом всіх робочих днів тижня з 08.00 до 12.00 години.

У робочі дні працює телефон гарячої лінії 2-11-79.

         Протягом  11-ти місяців 2018  року на адресу районної державної адміністрації від громадян району надійшло  301 звернення. В порівнянні з аналогічним періодом 2017 року кількість звернень збільшилась на  68 одиниць.

          З вищестоящих органів виконавчої влади надійшло 158 звернень. 

          На особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації побувало 143 громадян.

          У структурі звернень переважають заяви -  98%,  скарги та пропозиції - 2%. Найбільше звернень з соціального захисту -260, питань аграрної політики та земельних відносин та охорони здоров’я по – 14, комунального господарства - 6,   питання житлової політики , питання праці і зарплати – по- 1. В порівнянні з аналогічним періодом 2017 року зменшилась кількість  колективних звернень.

        Слід зазначити, що згідно поданих заяв, 153 громадян отримали матеріальну допомогу на загальну суму  110 тисяч  гривень.

        Більшість  звернень надходить від мешканців сіл: Вербка-35, Ольгопіль – 28, Тартак –31,Демівка та Стратіїївка по 12, Чечельник – 119, що свідчить про  неналежне організаційне забезпечення роботи із зверненнями громадян, недостатню роз’яснювальну та правову роботу серед населення.        

      

Моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян у Чечельницькій райдержадміністрації показав, що керівництвом вживаються дієвих заходів щодо виконання вимог Указу Президента України від 07.02.08 р. № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".

Згідно Постанови Кабінету Міністрів від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади», п.1, 2 працівником, який відповідає за організацію роботи зі зверненнями громадян, забезпечено належну реєстрацію звернень в комп’ютерній програмі системи «Лотус»-«Звернення громадян». Порушень діючої інструкції під час перевірок у 2018 році не виявлено.

Всі звернення повністю скомплектовані у справи відповідно вимогам діючого законодавства.

На виконання п. 3.  та п. 4 діючої Методики в Чечельницькій райдержадміністрації не зафіксовано порушень строків розгляду  та порядку пересилання звернень громадян. Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються  керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Автори звернень завжди повідомляються про результати розгляду. 

Крім того, на виконання Закону України ’’Про звернення громадян’’ та Указу  Президента України  від 07.02.2008 року № 109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування’’ та п. 5 Постанови Кабінету Міністрів від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» головою райдержадміністрації взято під особистий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому  жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів  Великої Вітчизняної війни та  праці.

Для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та для надання кваліфікованої консультації під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації та його заступниками запроваджено участь фахівців управлінь, відділів та структурних підрозділів Чечельницької районної державної адміністрації.

Крім того, керівництвом райдержадміністрації розроблені та запроваджені конкретні заходи прямого, конструктивного діалогу між владою та громадянами. Зокрема, продовжують постійно проводитись зустрічі районного керівництва з мешканцями відповідних територіальних громад. В 2018 році голова райдержадміністрації із заступниками, керівниками районних служб побували на сходах громадян в 15 населених пунктах району, на яких жителі мали можливість вирішувати свої  проблемні питання безпосередньо на місці.

Спеціалістом з питань звернень громадян в Чечельницькій райдержадміністрації відповідно до вимог Указу Президента України “Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та п. 9 Постанови Кабінету Міністрів від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» постійно аналізуються та узагальнюються питання, що порушують заявники у зверненнях, особливо повторних. Проводиться підготовка щоквартальних аналітичних матеріалів  щодо роботи із зверненнями громадян.

           Так, за 11 місяців 2018 року райдержадміністрацією отримано 301 звернення, що на 68 одиниць більше порівняно з аналогічним періодом 2017 року. Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни протягом досліджуваного періоду у своїх зверненнях до керівництва району  висвітлені у порівняльній таблиці:

               

Питання

Надійшло до РДА

Різниця

2018 рік

 

2017 рік

 

Загальна кількість звернень

301

233

+68

Поштою

158

150

+ 8

На особистому, виїзному прийомі

143

83

+60

Через органи влади вищого рівня

158

150

+ 8

Роз’яснено

134

122

+12

Вирішено позитивно

167

111

+56

Перебуває на контролі

-

-

-

Інвалідів 1 групи

14

3

+11

Від багатодітних сімей

6

4

+2

Кількість громадян, які звернулись

301

233

+68

Кількість порушених питань

309

239

+70

Соціальний захист

260

178

-18

Комунальне господарство

6

6

-

Аграрна політика та земельні відносини

14

25

-11

Житлова політика

1

2

-1

Охорона здоров'я

14

9

+5

Праця та заробітна плата

1

3

-2

Діяльність органів місцевого самоврядування

-

3

-3

Освіта, наукова-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

1

-

+1

Забезпечення законності право-порядку, реалізація прав і свобод громадян

1

1

-

Інше

3

6

-3

                                        

 

 

 

        Як видно з таблиці, найбільше  проблемних питань становлять 2 категорії: соціального захисту 86,4 % в 2018 році (76,4% - в 2017 році), питання аграрної політики та земельних відносин – 4.6 % в 2018 р. (10,7% - в 2017),

Позитивно вирішено 55,5% від усіх звернень 2018 року, 47,6% – в 2017 році, роз’яснено – 44,5% в 2018 році (52,4 % - в 2010році).

        

Повторних звернень на адресу райдержадміністрації в 2018 році не надходило. 

         Чечельницькою райдержадміністрацією забезпечено виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України та п.10 діючої Методики  щодо проведення нарад, семінарів, засідань колегій з питань звернень громадян.

11 січня 2018 року  проведено засідання колегії, де було заслухано звіт про роботу районної державної адміністрації із зверненнями громадян за   2017 рік.

 

Згідно п.11 вищезазначеної Методики працівник, який відповідає за організацію роботи зі зверненнями громадян, здійснює свою діяльність відповідно до щомісячних та щоквартальних планів роботи загального відділу апарату райдержадміністрації.

На виконання п.2, ст.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року  № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та п.12 Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади матеріали про роботу із зверненнями систематично розміщуються у ЗМІ.

Крім того, керівництво райдержадміністрації продовжує забезпечувати виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»:

  • на виконання ст. 3 вищезазначеного Указу Президента України щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. За 2018 р. проведено 7 засідань комісії. За результатами розгляду прийнято відповідні рішення по наданню матеріальної допомоги та заявникам надано відповідні роз’яснення.

на виконання п.3, ст.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008р. № 109 в райдержадміністрації планується провести дні контролю, в рамках якого здійснюються виїзні перевірки стану виконання доручень, наданих органам місцевого самоврядування за результатами розгляду звернень громадян Президентом України та вищими органами виконавчої влади.

         Слід зазначити, що загалом районною державною адміністрацією за звітний період в частині розгляду звернень громадян була проведена значна робота щодо забезпечення всебічного, якісного і  кваліфікованого розгляду порушених громадянами питань, зменшення кількості повторних звернень та звернень до вищестоящих органів державної влади. Це стало можливим завдяки запровадженню систематичного аналізування та узагальнення звернень громадян.

         Реєстрація письмових та усних звернень громадян в райдержадміністрації здійснюється за допомогою комп’ютерної програми  системи ’’Лотус’’.

Затверджені заходи щодо виконання вимог чинного законодавства України із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

 Громадянам надсилаються роз’яснювальні листи із розгляду їх звернень за належністю відповідальними органами і службами згідно з чинним законодавством.

Із заявниками, які постійно звертаються до вищестоящих органів влади з одних і тих же питань, заступниками голови районної державної адміністрації проводяться індивідуальні зустрічі, в ході яких детально роз’яснюється порядок розгляду питань, причини по яких можливо чи не можливо вирішити питання позитивно на їхню користь. Більше того, в результаті виїзних прийомів по селах району заступниками та начальниками управлінь, відділів райдержадміністрації   проблемні питання розглядаються  на місцях.

Керівництвом районної державної адміністрації постійно приймаються практичні заходи по покращенню роботи при розгляді звернень громадян.