Чечельницька районна державна адміністрація
офіційний сайт
Малий Герб України
Чечельницька районна державна адміністрація
Вінницька область, офіційний сайт
Офіційний E-Mail: rda_chechelnyk@vin.gov.ua
Ми працюємо: з 8.00 до 17.00 (пн-пт)
23 лютого 2020 р.

Звіт  про підсумки роботи із зверненнями громадян в Чечельницькій районній державній адміністрації за 2019 рік 

Відповідно до Указу Президента України від 7 лютого 2008 року  №109 «Про першочергові заходи.  щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», на виконання першочергових завдань, що розглядалися на нарадах в Адміністрації Президента України, Постанови Кабінету Міністрів від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» та взаємодію між Чечельницькою райдержадміністрацією та структурними підрозділами райдержадміністрації при спільному розгляді пропозицій, заяв та скарг громадян, а також рівень підготовки посадових осіб, які відповідають за організацію цієї роботи, розроблено розпорядження голови районної державної адміністрації № 59 від 02.04.2019 року “Про затвердження графіків особистого прийому та особистого виїзного прийому громадян головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови та  керівником апарату райдержадміністрації”.

        У робочі дні працює телефон гарячої лінії 2-11-79.

        За 2019 рік на адресу районної державної адміністрації від громадян району надійшло  353 звернення. В порівнянні з аналогічним періодом 2018 року кількість звернень збільшилась на 15 одиниць.

        З вищестоящих органів виконавчої влади надійшло 166 звернень. На особистому прийомі у керівництва райдержадміністрації побувало 187 громадян.

            У структурі звернень переважають заяви -  96%,  скарги та пропозиції - 4%.

            Слід зазначити, що згідно поданих заяв 187  громадян отримали матеріальну допомогу на загальну суму  158300  гривень.

            За 12 місяців 2019 року повторних звернень не надходило. Більшість  звернень надходить від мешканців сіл: Чечельник –123, Вербка – 40, Ольгопіль-35, Тартак – по 39, Демівка – 14,   Стратіївка – 21,  Бондурівка -12,  що свідчить про  неналежне організаційне забезпечення роботи із зверненнями громадян, недостатню роз’яснювальну та правову роботу серед населення.

На виконання вимог законодавства України про звернення громадян та окремих доручень Секретаріату Президента України у здійснені додаткових заходів з удосконалення організації роботи із зверненнями громадян райдержадміністрацією визначені пріоритетні завдання, щодо забезпечення всебічного, неупередженого і об’єктивного розгляду та вирішення порушених у зверненнях громадян проблемних питань.

Найбільше турбують громадян питання соціального захисту, питання  щодо  покращення стану доріг, виготовлення та одержання державних актів на землю, укладення договорів оренди землі, питання працевлаштування на селі.

Першим заступником районної державної адміністрації особисто ведеться прийом та розглядаються письмові звернення пільгової категорії громадян, а саме:

- жінок, яким присвоєне почесне звання України «Мати - героїня»,

- інвалідів Великої Вітчизняної війни  та інших пільгових категорій населення.

         Створення необхідних умов для звернень та особистого прийому громадян в органах виконавчої влади на місцях, вчасне реагування на пропозиції, заяви та скарги, особливо коли це стосується інвалідів, ветеранів війни та праці, пенсіонерів, багатодітних сімей, одиноких матерів, учасників АТО тощо.     

        Керівництво  райдержадміністрації посилює вимогливість до керівників  структурних  підрозділів  райдержадміністрації  та  відповідальних  працівників,  щодо  всебічного  кваліфікованого, неупередженого  розгляду  питань,  що  порушують  громадяни  у  зверненнях, винних притягувати до адміністративної і дисциплінарної відповідальності,  також постійно надаємо  допомогу селищній, сільським радам  та  здійснюємо  перевірку  їх  діяльності  в  частині  дотримання  вимог  чинного  законодавства  згідно  графіку  перевірок. Намагаємось  проводити систематичне оприлюднення через ЗМІ інформації про роботу зі зверненнями громадян та вирішення порушених  проблемних питань.

         Слід зазначити, що загалом районною державною адміністрацією за звітний період в частині розгляду звернень громадян була проведена значна робота щодо забезпечення всебічного, якісного і  кваліфікованого розгляду порушених громадянами питань. Це стало можливим завдяки запровадженню систематичного аналізування та узагальнення звернень громадян. Працівниками відділу правового забезпечення апарату районної державної адміністрації постійно надається методична та практична допомога посадовцям органів місцевого самоврядування, працівникам структурних підрозділів  районної державної адміністрації з питань роботи із зверненнями громадян.

  Реєстрація письмових та усних звернень громадян в райдержадміністрації здійснюється за допомогою комп’ютерної програми  системи ’’ IBM Lotus Notes ’’.

Затверджені заходи, щодо виконання вимог чинного законодавства України із забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення.

Громадянам надсилаються роз’яснювальні листи із розгляду їх звернень за належністю відповідальними органами і службами згідно з чинним законодавством.