Чечельницька районна державна адміністрація
офіційний сайт
Малий Герб України
Чечельницька районна державна адміністрація
Вінницька область, офіційний сайт
Офіційний E-Mail: rda_chechelnyk@vin.gov.ua
Ми працюємо: з 8.00 до 17.00 (пн-пт)
20 серпня 2019 р.

Звіт  про підсумки роботи із зверненнями громадян в Чечельницькій районній державній адміністрації за 7 місяців 2019 року 

На виконання Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», опрацювання Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження  Класифікатора звернень громадян» від 24 вересня 2008 року № 858, Постанови Кабінету Міністрів від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» та взаємодію між Чечельницькою райдержадміністрацією та структурними підрозділами облдержадміністрації при спільному розгляді пропозицій, заяв та скарг громадян, а також рівень підготовки посадових осіб, які відповідають за організацію цієї роботи.

Моніторинг організації роботи зі зверненнями громадян у Чечельницькій райдержадміністрації показав, що керівництвом вживаються дієві заходи, щодо виконання вимог Указу Президента України від 07.02.08 р. № 109 «Про першочергові заходи, щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та Постанови Кабінету Міністрів від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади».

Так, згідно п.1, 2 вищезазначеної Методики працівником, який відповідає за організацію роботи зі зверненнями громадян, забезпечено належну реєстрацію звернень в комп’ютерній програмі системи «Лотус» - «Звернення громадян». Порушень діючої інструкції під час перевірки не виявлено. Всі звернення повністю скомплектовані у справи відповідно до вимог діючого законодавства.

На виконання п.3 та п.4 діючої Методики в Чечельницькій райдержадміністрації не зафіксовано порушень строків розгляду  та порядку пересилання звернень громадян. Всі звернення, що надходять до райдержадміністрації, розглядаються  керівництвом та надаються відповідні доручення виконавцям. Авторів звернень завжди повідомляють про результати розгляду.

Крім того, на виконання Закону України «Про звернення громадян» та Указу  Президента України  від 07.02.2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», та п.5 Методики головою райдержадміністрації взято під особистий контроль розгляд звернень та забезпечення проведення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня», інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці. Порушень при розгляді цих звернень не виявлено.

          Відповідно  до ст. 22 Закону України «Про звернення громадян», п.1, ст. 6 Указу  Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та п. 6, 7 Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади прийнято розпорядження голови райдержадміністрації від 02.04.2019 року № 59 “Про затвердження графіків особистого прийому та особистого виїзного прийому громадян головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови та  керівником апарату райдержадміністрації”.

Графік наглядно оформлений і знаходиться  в зручному для ознайомлення місці в приміщенні райдержадміністрації, надісланий до виконавчих комітетів селищної та сільських рад району, опублікований в засобах масової інформації. Графіком особистого прийому громадян передбачено проведення особистого прийому громадян керівництвом райдержадміністрації протягом всіх робочих днів тижня з 8.00 до 12.00 год.

На момент перевірки не зафіксовано порушень дотримання графіків особистих та виїзних прийомів.

Для підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян та для надання кваліфікованої консультації під час проведення особистих прийомів громадян головою райдержадміністрації та його заступниками запроваджено участь фахівців управлінь, відділів та структурних підрозділів Чечельницької районної державної адміністрації.

Крім того, керівництвом райдержадміністрації розроблені та запроваджені конкретні заходи прямого, конструктивного діалогу між владою та громадянами. Зокрема, постійно проводяться зустрічі районного керівництва з мешканцями відповідних територіальних громад. Протягом семи місяців 2019 року голова райдержадміністрації із заступниками, начальниками структурних підрозділів, керівниками районних служб побували на сходах громадян в усіх населених пунктах району, на яких жителі мали можливість вирішувати свої проблемні питання безпосередньо на місці.

            Згідно із затвердженим головою районної державної адміністрації розпорядженням  від 02.04.2019 року № 59 “Про затвердження графіків особистого прийому та особистого виїзного прийому громадян головою райдержадміністрації, першим заступником, заступником голови та  керівником апарату райдержадміністрації ”, за 7 місяців 2019 року проведено виїзні прийоми громадян. Найбільше громадян турбують питання соціального захисту, ремонту доріг. Під час проведення прийомів проводиться роз’яснення чинного законодавства України, що дає можливість підвищити рівень правових знань мешканців територіальних громад району.

Провідним спеціалістом відділу правового забезпечення апарату райдержадміністрації в Чечельницькій райдержадміністрації відповідно до вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та п.9 Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади постійно аналізуються та узагальнюються питання, що порушують заявники у зверненнях, особливо повторних. Проводиться підготовка щоквартальних аналітичних матеріалів, щодо роботи із зверненнями громадян.

 

Так, за 7 місяців 2019 року райдержадміністрацією отримано 248 звернень, що на 54 одиниць більше порівняно з аналогічним періодом 2018 року.        

Найбільш суттєві питання, які порушували громадяни протягом звітного періоду у своїх зверненнях до керівництва району висвітлені у порівняльній таблиці:

 

Питання

Надійшло до РДА станом на 30.07.2019 року

Різниця

        2019 р.

        2018 р.

Загальна кількість звернень

248

194

+54

Поштою

46

31

+15

На особистому  прийомі

202

163

+39

з них:

 

 

 

Повторних

-

-

-

Колективних

2

-

-

Роз'яснено

88

65

+23

Вирішено позитивно

140

107

+33

Перебуває на контролі

27

22

+5

Одинокі матері

-

-

-

Пенсіонери

102

90

+12

Кількість громадян, які звернулись

248

194

+54

Кількість порушених питань

248

194

+54

Соціальний захист

202

163

+39

Комунальне господарство

5

-

+5

Культура та культурна спадщина , туризм

1

-

+1

Аграрна політика і земельні відносини

20

5

+15

Житлова політика

2

1

+1

Охорона здоров’я

7

12

-5

Екологія і природні ресурси

2

1

+1

Інші

1

6

-5

 

 

Чечельницькою  райдержадміністрацією забезпечено виконання вимог вищезазначеного Указу Президента України та п.10 діючої Методики  щодо проведення нарад, семінарів, засідань колегій з питань звернень громадян.

Згідно п.11 вищезазначеної Методики працівник, який відповідає за організацію роботи зі зверненнями громадян, здійснює свою діяльність відповідно до щомісячних та щоквартальних планів роботи відділу правового забезпечення апарату райдержадміністрації. Порушень виконання планів роботи не виявлено.

На виконання п.2, ст.5 Указу Президента України від 7 лютого 2008 року           № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та п.12 Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади матеріали про роботу із зверненнями систематично розміщуються у ЗМІ, оприлюднюються. В поточному році в районній газеті «Чечельницький вісник» опубліковано  довідки про стан роботи із зверненнями громадян, графіки прийому громадян обласним та районним керівництвом. На офіційному веб-сайті районної державної адміністрації окремою сторінкою розміщена інформація щодо звернень громадян, а саме: закон "Про звернення громадян", графіки прийомів громадян, аналітичні матеріали та інші узагальнені відомості про організацію роботи зі зверненнями громадян.

Крім того, керівництво райдержадміністрації продовжує забезпечувати виконання вимог Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення  реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»:

  • на виконання ст. 3 вищезазначеного Указу Президента України щомісячно проводяться засідання постійно діючої комісії з питань розгляду звернень громадян. За 7 місяців 2019 року проведено 7 засідань комісії, на яких розглянуто 153 звернення громадян. За результатами розгляду прийняті позитивні рішення.

На піставі вищевикладеного та відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 24 червня 2009 року № 630 «Про затвердження Методики оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади» організація роботи із зверненнями громадян відповідає вимогам, установленим законодавством.

           З метою покращення організації роботи із зверненнями громадян та виконання Указу Президента України № 109/2008 від 07 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» рішенням колегій при голові районної державної адміністрації зобов’язано начальників управлінь, відділів райдержадміністрації проводити  наступні заходи:

       1) посилити вимогливість до працівників підпорядкованих структурних підрозділів райдержадміністрації щодо  всебічного  кваліфікованого, неупередженого  розгляду  питань,  що  порушують  громадяни  у  зверненнях, винних притягувати до адміністративної і дисциплінарної відповідальності;

       2) опрацьовувати та  виконувати всі заходи, передбачені Указом Президента України № 109/2008 від 07 лютого 2008 року «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення громадян до органів державної влади та органів місцевого самоврядування»;

       3) затвердити графік роботи «гарячої лінії» в структурних підрозділах райдержадміністрації, забезпечити його дотримання та відповідне ведення обліку звернень;

4) постійно надавати  допомогу селищній, сільським радам  та  здійснювати  перевірку  їх  діяльності  в  частині  дотримання  вимог  чинного  законодавства  згідно  графіку  перевірок;

      5) проводити систематичне оприлюднення через ЗМІ інформації про роботу зі зверненнями громадян та вирішення порушених  проблемних питань.