Чечельницька районна державна адміністрація
офіційний сайт
Малий Герб України
Чечельницька районна державна адміністрація
Вінницька область, офіційний сайт
Офіційний E-Mail: rda_chechelnyk@vin.gov.ua
Ми працюємо: з 8.00 до 17.00 (пн-пт)
17 лютого 2019 р.
15 лютого об 11:00 відбудуться урочисті заходи з нагоди 30-ї річниці виведення військ колишнього СРСР з Республіки Афганістан. В програмі - виступ ансамблю Вінницької міської спілки ветеранів Афганістану "Перевал". Місце проведення - районний будинок культури. Вхід - вільний.

 

Територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Чечельницького району

Телефон

тел.(04351) 2-16-92; тел. /факс. (04351)2-19-78.

Електронна адреса

Сhechtercentr@ukr.net

Поштова адреса

24800 смт.Чечельник, вул.Паркова,2

Графік роботи

Понеділок, середа, п’ятниця

години прийому з 8.00 – 12.00

                              13.00 – 15.00. 

Директор,

телефон

Гарник Любов Григорівна

тел./факс. (04351) 2-19-78.

Відділи, сектори

згідно штатного розпису,

телефони

Структура територіального центру

Апарат територіального центру:

-          директор;

-          головний бухгалтер;

-          бухгалтер без категорії;

-          інспектор по кадрах;

-          прибиральник службових приміщень;

-          вартівник.

Відділення соціальної допомоги вдома:

-          завідувач відділення соціальної допомоги вдома;

-          соціальний робітник;

-          підсобний робітник;

-          водій.

Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги:

-          соціальний працівник.

Районна соціальна лікарня «Милосердя» (стаціонарне відділення для постійного або тимчасового проживання громадян похилого віку та інвалідів):

-          завідувач відділення;

-          лікар;

-          сестра медична;

-          Молодша медична сестра з догляду за хворими;

-          Кухар;

-         Підсобний робітник.

         

 Соціальний захист – це особлива галузь, яка найближче стоїть до життєвих інтересів усіх громадян. Саме працівники соціальної сфери першими стикаються не лише з радістю  вирішення проблем літніх людей, інвалідів , безробітних сімей, а й з болем ,нуждою часто з горем. Соціальні робітники відчувають життєвий пульс суспільства і люди вірять їм , йдуть до них з впевненістю у тому , що знайдуть співчуття , підтримку і вирішення своїх проблем. Для багатьох людей похилого віку , які на схилі літ залишилися самотніми , соціальний робітник – найкращий друг , надійний помічник, а часто може і єдина розрада в теперішньому складному житті. Ця професія , що передусім визначається категоріями  добра й милосердя , сьогодні вкрай необхідна людям.
               На сьогоднішній день немає значення , яку посаду займає той чи інший фахівець , в якій службі працює, головне , щоб він умів вислухати і прагнув допомагати. Одиноким і немічним стареньким нелегко доводиться  в усі часи , особливо на селі. Та ще важче тепер у напівпорожніх , вимираючих селах , де  не залишилось ні сільгосппідприємства , ні лікарні.
       Багато з них  потребують  різних видів допомог , які надаються 44 соціальними робітниками територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Чечельницького району, які обслуговують 530 ОНГ.
          Очолює територіальний центр з 2005 року Гарник Любов Григорівна.
 
           У територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг)Чечельницького району функціонують  3  відділення:
1. Відділення  соціальної  допомоги вдома:
            а) відділення соціальної допомоги вдома надає наступні види  соціально 
           – побутових послуг:
      -    приготування (допомога в приготуванні) їжі вдома;
      -    придбання та доставка товарів з магазину або базару, доставка 
           медикаментів за кошти громадян, які обслуговуються;
-          виклик лікаря, надання допомоги в проведенні періодичних медичних оглядів, відвідування хворих в лікарні;
-          допомога в прибиранні приміщення, прані білизни, дотриманні особистої гігієни, виконанні різних видів дрібних ремонтних робіт у приміщенні, забезпеченні паливом;
-          оформлення документів на отримання субсидій на сплату житлово- комунальних  послуг та інших видів соціальних допомог, внесенні платежів;
-          читання преси;
-          допомога в обробіткові присадибної ділянки;
-          оформлення документів на санаторно – курортне лікування, влаштування до будинку – інтернату чи стаціонарного відділення територіального центру, інших соціальних закладів;
-          сприяння у забезпеченні необхідних технічних та інших засобів реабілітації;
-          вирішення за дорученням громадян, які обслуговуються, питань у державних органах, на підприємствах, в установах і організаціях;
-          інші соціальні послуги.
2. Відділення  організації надання адресної натуральної та грошової допомоги.
б) відділення організації надання адресної натуральної та грошової 
    допомоги, виходячи з можливостей наявної фінансової та матеріально    
     –   технічної бази безоплатно забезпечує громадян, а саме:
-   предметами побутової гігієни;
-   продовольчими та промисловими товарами;
-   матеріально грошовою допомогою.
Зліва направо: -   головний бухгалтер – Онопольська Олена Іванівна;
                              соціальний працівник – Березіна Ірина Вікторівна;
                              завідувач відділення соціальної допомоги вдома –
                               Мельник Ірина  Миколаївна;
                               інспектор по кадрах – Свистун Людмила Михайлівна;
                               бухгалтер без категорії – Гончарук Світлана Ігорівна.
3. Районна соціальна лікарня «Милосердя» (стаціонарне відділення для постійного або тимчасового проживання  громадян похилого віку та інвалідів).
     в)  стаціонарне відділення для постійного або тимчасового проживання 
     громадян похилого віку та інвалідів. У стаціонарному відділенні 
     громадяни одержують необхідні їм соціальні послуги та відповідно до
     встановлених норм забезпечуються:
-  житлом, постільною білизною, м’яким та твердим інвентарем, столовим
     посудом;
-    раціональним чотирьохразовим харчуванням, у тому числі з
     урахуванням віку і стану здоров’я, у межах натуральних норм
     харчування;
-    цілодобовим медичним обслуговуванням;
-    комунально – побутовим обслуговуванням (опалення, освітлення,  
     радіофікація, тепло-, водопостачання).
 
 
 
 
 

ДОВІДКА

про роботу територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Чечельницького району

станом на 01.01.2019 р.

             

     У Чечельницькому  районі працює один районний територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг), в якому функціонують чотири відділення, а саме: відділення соціальної допомоги вдома, відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання громадян похилого віку та осіб з інвалідністю, відділення денного перебування,  відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги.

Територіальний центр створений для  здійснення  соціального обслуговування   та  надання  соціальних  послуг  громадянам,  які проживають у Чечельницькому районі, перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги   за   місцем   проживання,   в   умовах  стаціонарного тимчасового або постійного перебування.

          Протягом 2018 року структурними підрозділами територіального центру було виявлено 791 особу, яка потребувала соціального обслуговування, обслужено 748. Обслуговуванням охоплено 95% громадян, які отримали соціальні послуги у територіальному центрі.

  1.  Відділення соціальної допомоги вдома.

       На обслуговуванні у відділенні соціальної допомоги вдома територіального центру перебуває 456 одиноких непрацездатних громадян.

Обслуговування проводять 40 соціальних робітників  відповідно до укладених договорів. Навантаження   на 1  соціального робітника становить 11,4 громадяни. З початку цього року  згідно поданих заяв, соціальним робітником  та робітником з комплексного обслуговування та ремонту будинків порізано  384 та порубано 242 складометри дров, 64 підопічним. Протягом 2018 року з відділення вибуло 68 громадян. З початку року взято на обслуговування 69 громадян .

   2.  Відділення  стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання  розраховане на 20 ліжко-місць .

          Станом на 01.01.2019 року в стаціонарному відділенні проживає 12 осіб.  З початку  року вибуло 6 громадян у зв’язку зі смертю.

У стаціонарному відділенні громадяни одержують  необхідні їм соціальні послуги та відповідно до встановлених норм забезпечуються: житлом , постільною білизною , м»яким та твердим інвентарем, столовим посудом, раціональним чотирьохразовим харчуванням, у тому числі з урахуванням віку і стану здоров»я , у межах натуральних норм харчування, цілодобовим  медичним обслуговуванням, комунально-побутовим обслуговуванням.

        Середньомісячна вартість  утримання однієї особи на  місяць  у 2018 році становить 7060,70грн.,  вартість утримання  однієї особи на 1 день становить 232,13грн., вартість харчування  однієї особи на 1 день становить 42,34грн.

         З повагою до підопічних  під час релігійних свят із дотриманням християнських звичаїв проводяться благодійні акції за участю релігійних конфесій, керівників району, колективів художньої самодіяльності та учнів школи.

    3. Відділення організації надання адресної натуральної та грошової допомоги  обслуговує громадян незалежно від їх сімейного стану – це пенсіонери, особи з інвалідністю, ветерани війни та праці, одинокі непрацездатні громадяни та інші малозабезпечені категорії.

З початку року територіальним центром спільно із с/г товариствами надано допомоги  550 громадянам на загальну суму – 64508грн.,   із них:

 -матеріально – грошової допомоги  26 громадянам  в сумі 16015грн;

 -продуктових товарів – 528 громадянам в сумі 46807грн;

 - господарських товарів – 155 громадянам в сумі 1685,6грн.

         Допомога була надана до дня Великодня, дня Перемоги, дня людей похилого віку та дня людей з інвалідністю,  тим громадянам, які знаходяться на обліку в територіальному центрі.

      4.Відділення денного перебування . У даному відділенні на обліку знаходиться  126 осіб. На базі цього відділення  працівники територіального центру прагнуть зацікавити якомога ширше коло відвідувачів, навчити їх долати труднощі, а головне любити й цінувати себе в будь – якому віці.

        У 2018 році по всіх селах Чечельницького району були проведені  тематичні вечори – зустрічі   з громадянами похилого віку та особами з інвалідністю, приурочені до державних та релігійних свят.  

Проводилися майстер-класи по бісероплетінню, в’язанню крючком килимків ,  вишивка  хрестиком та інше. Щоразу це дійство нове, але притаманне тільки нашому регіону народними обрядами, автентичним вбранням та чечельницькою гостинністю.

         З 01.11.2018 року по 14.11.2018 року у територіальному центрі  було проведено внутрішній моніторинг та оцінку якості надання соціальних послуг.  Згідно шкали оцінки кількісних та якісних показників надання соціальних послуг  територіальним центром відповідають встановленому рівню – «добре».

         Територіальним центром  згідно плану роботи  проводилися робочі  наради з працівниками територіального центру, проводились  обстеження матеріально – побутових умов проживання ветеранів війни, інвалідів, одиноких непрацездатних громадян  з метою вивчення їх потреб у наданні соціальних послуг та надання відповідної допомоги.   

         Основна мета нашої діяльності - це допомога отримувачам послуг, їх сім’ям та родичам справитися з соціальними, економічними проблемами та труднощами, пов'язаними з оточуючим середовищем, зберегти незалежність і можливість жити в громаді нормальним життям настільки, наскільки це можливо.

 

Звіт

про проведення внутрішньої оцінки якості та моніторингу

соціальних послуг у територіальному центрі соціального обслуговування        

 ( надання соціальних послуг) Чечельницького району

   На  виконання  наказу Міністерства соціальної політики України від 27.12.2013 № 904 «Про затвердження Методичних  рекомендацій з проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг», наказу директора територіального центру від  31.10.2018 року № 67 «Про проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості соціальних послуг по територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг)Чечельницького району  у листопаді 2018 року була розпочата робота  з проведення внутрішньої оцінки якості (далі оцінка) та моніторинг соціальних послуг. Робота проводилась  в період з 01  листопада по 14 листопада 2018 року.

Для забезпечення даного напряму роботи було здійснено наступні заходи:

1. Призначено відповідальним за  проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості соціальних послуг та розроблення анкет, опитувальників для вивчення рівня задоволення отримувачів соціальних послуг, їх заповнення  та аналізу  завідувача відділення соціальної допомоги вдома Малик І.М.;

  • затверджено склад комісії з проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості соціальних послуг  до складу якої включені:
  • директор територіального центру - Л.Г. Гарник;
  • завідувач відділення соціальної допомоги вдома - І.М. Малик;
  • завідувач відділення стаціонарного догляду  для постійного або тимчасового проживання  -  В.Ф. Гаврильченко;
  • інспектор з кадрів – Терлецька І.В.;
  • голова ради районної організації ветеранів України – П.І. Гук (за згодою);
  • голови  сільських та селищної ради (за згодою).
  1. Затверджено  план  проведення  внутрішньої оцінки якості  соціальної послуги догляду вдома,  стаціонарного догляду . Внутрішньому моніторингу  та оцінці підлягають:
  • дотримання вимог встановлених у Державному стандарті догляду  вдома , який затверджений  наказом Мінсоцполітики  від 13.11.2013  № 760;
  • дотримання вимог Державного стандарту стаціонарного догляду  за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності, який затверджений наказом Мінсоцполітики від 29.02.2016 № 198.

Державний стандарт догляду вдома

Для проведення внутрішньої оцінки якості надання  соціальної послуги  догляду вдома застосовувалися показники якості соціальної послуги догляду вдома, наведені  у додатку 4 Державного стандарту догляду вдома.

Територіальний центр використовував такі методи оцінки: анонімне опитування шляхом відвідування підопічних вдома з метою отримання  відгуків стосовно організації надання соціальної послуги догляду вдома, співбесіди, телефонне опитування, аналіз звернень.

В опитуванні взяли участь 273 отримувача  соціальної послуги догляду  вдома. Проаналізовано характер звернень, які реєструються у журналі обліку особистого прийому громадян. За  період проведення оцінки зареєстровано 2 звернення,  скарг не зареєстровано.

Внутрішню оцінку якості соціальної послуги догляду вдома  працівниками територіального центру здійснено шляхом самооцінки. У територіальному центрі щомісяця проводяться наради із соціальними робітниками, на яких надається самооцінка їх роботи. За результатами самооцінки 12 (30%) соціальних робітників одержали «високу» оцінку, 29 (70%) - «добру».

Оцінка якості соціальних послуг визначається із застосуванням шкали оцінки якісних  та кількісних показників якості надання соціальних послуг.

При проведенні внутрішньої  оцінки якості надання соціальної послуги  догляду вдома застосовувались показники якості соціальної послуги :

  • адресність та індивідуальний  підхід;
  •  результативність;
  •  своєчасність;
  •  доступність та відкритість;
  •  зручність;
  •  повага до гідності отримувача соціальної послуги;
  •  професійність.

            Адресність та індивідуальний підхід  (95%): згідно звернень громадян  визначено індивідуальні потреби у  соціальних послугах. Особові справи підопічних містять індивідуальні плани надання соціальної послуги догляду вдома,  що відповідає визначеним  індивідуальним потребам отримувачів  соціальної послуги.  Але не у всіх справах  проведено  повторне визначення індивідуальних потреб та не здійснено перегляд індивідуальних планів  один раз на пів року.

Результативність (94%): згідно проведеного опитування, в тому числі і телефонного, ( 59%) опитаних підопічних задоволені соціальною послугою догляду вдома, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивними змінами у стані  отримувача  соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга догляду вдома не надавалась.

Своєчасність (99%):  рішення про надання соціальної послуги догляду вдома чи відмову у її наданні приймаєься керівником управління праці та соціального захисту населення протягом  14 календарних  днів з моменту звернення (подачі заяви) отримувача (ем)  соціальної послуги або його законного (им) представника (ом) та з урахуванням ступеня індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги та складання індивідуального плану здійснюється протягом  5 календарних днів з дати  звернення отримувача (чем) соціальної послуги або його законного представника (законним представником).

Результати визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги є підставою для складання/перегляду індивідуального плану та укладання договору про надання  соціальної послуги догляду вдома.

Через 30 днів з дня початку надання соціальної послуги догляду вдома соціальним працівником (за потреби)  проводиться повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги з метою коригування індивідуального плану (за потреби).

Надалі повторне визначення індивідуальних потреб  отримувача  соціальної послуги  вдома здійснюється  один раз на півроку.

Протягом 5 днів з дня прийняття рішення про надання соціальної послуги  догляду вдома укладається договір про її надання, який підписується у двохсторонньому порядку. Строки  та терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.

Доступність та відкритість (85%): розташування територіального центру знаходиться   в центрі селища із зручним транспортним сполученням,  в тому ж приміщенні  де й управління праці та соціального захисту населення  Біля приміщення є майданчик для паркування автомобілів.  Кабінет відділення  знаходиться на другому поверсі двоповерхової будівлі. Є кнопка виклику, що  є необхідною для осіб з обмеженими фізичними можливостями.

Зручність (84%): При вході до приміщення де знаходиться відділення  соціальної допомоги вдома міститься пандус, що є необхідним для осіб з обмеженими фізичними можливостями. На всіх дверях розташовані таблички з написом назви кабінету / посадової особи.

Вздовж коридору оформлені стенди з інформацією про порядок надання, умови та зміст надання платних соціальних послуг, містяться картки послуг в т.ч. і догляду вдома, розміщена книга розгляду скарг та пропозицій, графік прийому громадян, графік проведення перевірок роботи соціальних робітників.

Повага до гідності отримувача соціальної послуги (98%): під час проведення внутрішнього моніторингу (згідно Порядку проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг у територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Чечельницького району) та згідно проведених опитувань, в т.ч. і по телефону, отримувачі соціальної послуги догляду вдома в більшості  задоволені роботою соціальних робітників.

Працівники територіального центру ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків,  зберігають в  таємниці конфіденційну інформацію, отриману у процесі виконання службових обов’язків (п 2.3 Договору про надання соціальних послуг). Випадків порушення договору не виявлено.

Професійність(85%): Штатний розпис сформовано відповідно до   законодавства з урахуванням спеціалізації.

Посадові інструкції затверджені згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників «Випуск 80» «Соціальні послуги»

Всі працівники відділення соціальної допомоги вдома  ознайомлені з посадовими інструкціями та з правилами внутрішнього  трудового розпорядку для працівників територіального центру соціального обслуговування  надання соціальних послуг ) Чечельницького району.

В особовій справі працівників містяться документи працівників про освіту державного зразка.

Щороку надавачі соціальних послуг проходять медичний огляд, кошти за проходження медогляду відшкодовує територіальний центр.

На сьогоднішній день виникає проблема  в забезпеченні соціальних робітників  велосипедами, спецодягом, рукавицями, взуттям та господарськими сумками. Із 41 тільки  2 соціальних робітника забезпеченні велосипедами.

Соціальні робітники, які надають соціальну послугу догляду вдома не всі забезпеченні  тонометрами. Із 41 тільки  25 соціальних робітника забезпеченні тонометрами (благодійно надані).

         Таким чином, оцінка результатів аналізу анкетування та спілкування по телефону  отримувачів соціальної послуги догляду вдома показує позитивну тенденцію у процесі надання соціальної послуги догляду вдома, задоволення індивідуальних потреб отримувачів соціальної послуги, дотримання вимог і показників забезпечення якості, встановлених у Державному стандарті догляду вдома.

При проведенні внутрішньої  оцінки якості надання соціальної послуги догляду вдома застосовувались кількісні   показники соціальної послуги догляду вдома.

Комісія з оцінки якості соціальних послуг  працювала поетапно: збиралися дані та показники щодо надання  соціальних послуг установою, проведено опитування, проаналізовано отримані дані. За результатами були визначені заходи для покращення стану надання  соціальних послуг.

Засідання комісії оформлялися протоколом. Внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги догляду вдома  визначалася із  застосуванням шкали оцінки  якісних та кількісних показників  надання соціальних послуг.

Показники якісні

Від 80% до 100%  (добре)

Від 51% до 79%

(задовільно)

Від 0% до 50%

(незадовільно)

 Адресність та

індивідуальний підхід

«добре»

-

-

Результативність

«добре»

-

-

Своєчасність

«добре»

-

-

Доступність

«добре»

-

-

Зручність

«добре»

 

 

Повага до гідності

отримувача соціальної

послуги

 

«добре»

-

-

Професійність

«добре»

-

-

 

Показники кількісні

 

Від 0% до 20%

Від 21% до 50%

Від 51% до

100%

Кількість скарг та

результат їх розгляду

«добре»

-

-

 

Оцінка якості соціальних послуг в цілому

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі із суб’єктом, що надає соціальну послугу

 

«добре»

Продовжувати роботу із суб’єктом

«задовільно»

-

«незадовільно»

-

        

Згідно шкали оцінки  якісних та кількісних показників соціальної послуги догляду вдома показники відповідають  встановленому рівню – «Добре».

Заплановані заходи

для покращення роботи відділення соціальної допомоги вдома

 територіального центру

          Незважаючи на загальну оцінку «добре», розроблені заходи, спрямовані на вдосконалення процесу обслуговування й підвищення якості соціальних послуг, які надаються структурними підрозділами терцентру,  а саме:

      -  посилити контроль за якістю та обсягом надання послуг підопічним; 

      -  постійно контролювати надання соціальними робітниками послуг щодо повноти обсягу та вчасності надання, шляхом телефонного опитування та виїздів на села;

      -  продовжувати інформаційно - роз’яснювальну роботу серед мешканців сіл та селища  з питань надання соціальних послуг відділенням соціальної допомоги вдома шляхом розміщення інформації в ЗМІ;

      -  розробити інформаційний стенд про роботу відділення соціальної допомоги вдома.

  • підвищити рівень кваліфікації соціальних робітників за допомогою навчальних семінарів;
  • в межах фінансової можливості сприяти зміцненню матеріально-технічної бази відділення соціальної допомоги вдома в частині забезпечення соціальних робітників велосипедами, спецодягом, тонометрами, господарськими сумками ;
  • продовжувати роботу щодо виявлення одиноких громадян  та осіб з обмеженими  фізичними можливостями з метою надання  їм необхідної допомоги;
  •  проводити відповідну роботу з надавачами  соціальних послуг щодо підвищення якості соціального обслуговування отримувачів послуг;
  •  переглянути  справи осіб, які перебувають на обслуговуванні відділення  та провести  повторне визначення індивідуальних потреб  один раз на пів року;
  • згідно карт визначення індивідуальних потреб здійснити перегляд індивідуальних планів один раз на пів року.
  •  

Державний стандарт стаціонарного догляду

Для проведення внутрішньої оцінки якості надання  соціальної послуги  стаціонарного догляду застосовувалися показники якості соціальної послуги стаціонарного догляду, наведені  у додатку 4 Державного стандарту стаціонарного догляду за особами, які втратили здатність до самообслуговування чи не набули такої здатності.

Територіальний центр використовував такі методи оцінки: опитування шляхом відвідування проживаючих у відділенні стаціонарного догляду з метою отримання  відгуків стосовно організації послуги стаціонарного догляду, співбесіди, анкетування, аналіз звернень. В опитуванні взяли  участь 10  отримувачів  послуги . Проаналізовано характер  звернень, які реєструються у журналі обліку особистого прийому громадян. За  період проведення оцінки  зареєстровано 1 звернення, скарг не зареєстровано. .

Внутрішню оцінку якості соціальної послуги стаціонарного догляду працівниками відділення стаціонарного догляду здійснено шляхом самооцінки. За результатами самооцінки 29% працівників відділення одержали «високу» оцінку, 71% - «добру».

Оцінка якості соціальних послуг визначається  із застосуванням шкали оцінки якісних  та кількісних показників якості надання соціальних послуг.

При проведенні внутрішньої  оцінки якості надання соціальної послуги  стаціонарного догляду  застосовувались показники якості соціальної послуги :

  • адресність та індивідуальний  підхід;
  •  результативність;
  •  своєчасність;
  •  доступність та відкритість;
  • зручність;
  •  повага до гідності отримувача соціальної послуги;
  •  професійність.

         Адресність та індивідуальний підхід (100%): згідно звернень громадян  визначено індивідуальні потреби  у  соціальних послугах . Всі особові справи                   підопічних ( 100%)   містять  індивідуальні плани надання соціальної послуги стаціонарного догляду,  що відповідає визначеним  індивідуальним потребам отримувачів  соціальної послуги.  Своєчасно проводиться повторне визначення індивідуальних потреб.

         Результативність (100%): згідно проведеного опитування 100% опитаних підопічних задоволені соціальною послугою стаціонарного догляду, що відображається покращенням емоційного, психологічного, фізичного стану отримувачів соціальної послуги, позитивними змінами у стані  отримувача  соціальної послуги у процесі її надання порівняно з періодом, коли соціальна послуга стаціонарного догляду  не надавалась. Письмових скарг із сторони підопічних не було.

Своєчасність (100%):  рішення про надання соціальної послуги стаціонарного догляду  чи відмову у її наданні приймаєься   керівником управління праці та соціального захисту населення протягом 14 календарних  днів з моменту звернення (подачі заяви) отримувача (ем)  соціальної послуги або його законного (им) представника (ом) та з урахуванням ступеня індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги та складання індивідуального плану здійснюється протягом  5 календарних днів з дати   отримання  територіальним центром  путівки, виданої  структурним підрозділом з питань соціального захисту населення  райдержадміністрації.

Результати визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги є підставою для складання/перегляду індивідуального плану та укладання договору про надання  соціальної послуги стаціонарного догляду.

Через 30 днів з дня початку надання соціальної послуги стаціонарного догляду  проводиться повторне визначення індивідуальних потреб отримувача соціальної послуги з метою коригування індивідуального плану (за потреби).

Надалі повторне визначення індивідуальних потреб  отримувача  соціальної послуги  стаціонарного догляду здійснюється  один раз на півроку.

Протягом 5 днів з дня прийняття рішення про надання соціальної послуги  стаціонарного догляду укладається договір про її надання, який підписується у двохсторонньому порядку. Строки  та терміни надання соціальної послуги відповідають зазначеним у договорі.

Доступність та відкритість (100%): розташування відділення стаціонарного догляду є вдалим, воно знаходиться в центрі селища Чечельник..

Житловий корпус розташований на земельній ділянці загальною площею 0,37 га.

 Вся зона надання послуги стаціонарного догляду розташована у приміщенні загальною площею 323 кв. м., в якому знаходяться:

  • кімнати для проживання – 4;
  • кімнати для санітарно-гігієнічних процедур – 3 (ванна кімната, санвузол, кімната особистої гігієни жінок);
  • кімната для прасування  і зберігання чистої білизни і  одягу – 1;
  • кухня  – 1;
  • столова – 1;
  • побутова кімната – 1;
  • кімната  для персоналу – 1;
  • процедурна – 1;

Приміщення забезпечене гарячим і холодним безперебійним водопостачанням, освітленням, встановлений  електричний котел, але  так як відділення стаціонарного догляду знаходиться в окремому приміщенні біля Чечельницької лікарні планового лікування і біля відділення проходить теплотраса, тому було вирішено підключити опалення  до даного відділення  від Чечельницької ЛПЛ, а кошти за використане  вугілля  відшкодовувати  саме цій лікарні. Електричний котел,  який встановлено  у відділенні залишити в резерві.

Зручність (100%): При вході до відділення стаціонарного догляду міститься пандус, що є необхідним для осіб з обмеженими фізичними можливостями. На всіх дверях розташовані таблички з написом назви кабінету / посадової особи.

Біля кабінету завідувача відділення стаціонарного догляду розміщений стенд з інформацією про порядок надання, умови та зміст соціальної послуги стаціонарного догляду, картка стаціонарного догляду.

 Вся зона надання послуги стаціонарного догляду розташована у одному  приміщенні, відповідає основним засадам зручності для відвідувачів та прозорості роботи відділення.

Повага до гідності отримувача соціальної послуги (100%): під час проведення внутрішнього моніторингу (згідно Порядку проведення моніторингу та оцінки якості соціальних послуг у територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Чечельницького району) та згідно проведеного анкетування, отримувачі соціальної послуги стаціонарного догляду  задоволені роботою персоналу відділення стаціонарного догляду.

Працівники відділення стаціонарного догляду ввічливо та коректно ставляться до громадян під час здійснення своїх посадових обов’язків,  зберігають в  таємниці конфіденційну інформацію, отриману у процесі виконання службових обов’язків

 ( п 2.3 Договору про надання соціальних послуг). Випадків порушення договору не виявлено.

Професійність (100%): Штатний розпис сформовано відповідно до   законодавства з урахуванням спеціалізації.

Посадові інструкції затверджені згідно Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників «Випуск 80» «Соціальні послуги».

В особовій справі працівників містяться документи працівників про освіту державного зразка.

Щороку надавачі соціальних послуг проходять медичний огляд.

При проведенні внутрішньої  оцінки якості надання соціальної послуги стаціонарного догляду застосовувались кількісні показники соціальної послуги стаціонарного догляду.

Від отримувачів соціальних послуг скарг не надходило.

Всі звернення про отримання соціальної послуги стаціонарного догляду  задоволені 100%.

Комісія з оцінки якості соціальних послуг  працювала поетапно: збиралися дані та показники щодо надання  соціальних послуг установою, проведено опитування, проаналізовані отримані дані. За результатами були визначені заходи для покращення стану надання  соціальних послуг.

Засідання комісії оформлялися протоколом.

Внутрішня оцінка якості надання соціальної послуги стаціонарного догляду   визначалася із  застосуванням шкали оцінки  якісних та кількісних показників якості надання соціальних послуг.

 

Показники якісні

Від 80% до 100%  (добре)

Від 51% до 79%

(задовільно)

Від 0% до 50%

(незадовільно)

 Адресність та

індивідуальний підхід

 

«добре»

 

-

 

-

Результативність

«добре»

 

-

Своєчасність

«добре»

-

-

Доступність

«добре»

-

-

Повага до гідності

отримувача соціальної

послуги

 

 

«добре»

 

-

 

-

Професійність

«добре»

-

-

 

Показники кількісні

 

Від 0% до 20%

Від 21% до 50%

Від 51% до

100%

Кількість скарг та

результат їх розгляду

«добре»

-

-

 

Оцінка якості соціальних послуг в цілому

 

Узагальнений статус

Рекомендації по роботі із суб’єктом, що надає соціальну послугу

 

«добре»

Продовжувати роботу із суб’єктом

«задовільно»

-

«незадовільно»

-

        

Згідно шкали оцінки  якісних та кількісних показників соціальної послуги стаціонарного догляду показники відповідають  встановленому рівню – «Добре».

        

         Проблемним питанням являється  незавершене будівництво підвального приміщення для зберігання овочів .

         Також однією з проблем у роботі відділення стаціонарного догляду є низький рівень кваліфікації працівників.

          

Заплановані заходи  

для покращення роботи відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання територіального центру

  • підвищити рівень кваліфікації  працівників відділення протягом  2019 року;
  • підвищити рівень кваліфікації працівників відділення стаціонарного догляду  за допомогою навчальних семінарів протягом 2019 року;
  • завершити будівництво підвального приміщення для зберігання овочів . продовжувати роботу щодо виявлення одиноких громадян  та осіб з обмеженими  фізичними можливостями з метою надання  їм необхідної допомоги;
  • проводити відповідну роботу з надавачами  соціальних послуг щодо підвищення якості соціального обслуговування отримувачів послуг;
  • своєчасно здійснювати аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальної послуги в частині їх перегляду.

 

Отже, у територіальному центрі соціального обслуговування (надання соціальних послуг) Чечельницького району проведено внутрішню оцінку якості  надання соціальних послуг та моніторинг соціальної послуги догляду вдома та соціальної послуги  стаціонарного догляду.

Згідно шкали оцінки якісних та кількісних показників усі вищевказані соціальні послуги, що надаються територіальним центром відповідають встановленому рівню – «добре».

Однак,  під час проведення  моніторингу та оцінки якості   соціальних послуг були виявлені недоліки, для усунення яких заплановано здійснити наступні заходи:

 

  • підвищити рівень кваліфікації  працівників відділення соціальної допомоги вдома, та стаціонарного догляду протягом 2019 року;
  • підвищити рівень кваліфікації працівників відділення соціальної допомоги вдома та стаціонарного догляду  за допомогою навчальних семінарів протягом 2019 року;
  • в межах фінансової можливості сприяти зміцненню матеріально-технічної бази відділення соціальної допомоги вдома в частині забезпечення соціальних робітників велосипедами, спецодягом, тонометрами, господарськими сумками ;
  • завершити будівництво підвального приміщення для зберігання овочів біля житлового приміщення відділення стаціонарного догляду;
  • продовжувати роботу щодо виявлення одиноких громадян  та осіб з обмеженими  фізичними можливостями з метою надання  їм необхідної допомоги;
  • проводити відповідну роботу з надавачами  соціальних послуг щодо підвищення якості соціального обслуговування отримувачів послуг;
  • своєчасно здійснювати аналіз та обробку індивідуальних планів надання соціальної послуги в частині їх перегляду;
  • провести нараду  із працівниками територіального центру з метою оприлюднення результатів проведення  моніторингу та внутрішньої оцінки якості соціальних послуг;
  • оприлюднити на сайті райдержадміністрації результати проведення моніторингу та внутрішньої оцінки якості соціальних послуг у територіальному центрі.