Чечельницька районна державна адміністрація
офіційний сайт
Малий Герб України
Чечельницька районна державна адміністрація
Вінницька область, офіційний сайт
Офіційний E-Mail: rda_chechelnyk@vin.gov.ua
Ми працюємо: з 8.00 до 17.00 (пн-пт)
20 серпня 2019 р.

Надання послуг в електронній формі

31.07.2019

В Пенсійному фонді України функціонує Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України, який надає громадянам можливість зручно та оперативно взаємодіяти з Фондом.

 

 Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних. Процедура реєстрації на веб-порталі максимально спрощена. Щоб скористатись веб-порталом, необхідно подати заяву до Чечельницького відділу обслуговування громадян (сервісного центру), де вказується ПІП та ідентифікаційний код.

Надання послуг в електронній формі здійснюється з використанням технологій віддаленого доступу (веб-технологій) та автоматизованої передачі і обробки інформації і включає:

реєстрацію користувачів електронних послуг на веб-порталі;

доступ до розміщеної на веб-порталі інформації;

доступ для користувача електронної послуги до інформації про стан відомостей про застраховану особу, пенсійних виплат, стан відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру, стан взаєморозрахунків за зобов'язаннями платника (за умови підтвердження ідентифікації особи, що одержує доступ, шляхом реєстрації особи в базі даних веб-порталу);

замовлення та отримання в електронному вигляді довідок та/або  витягу з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру з використанням перевірочних кодів (цифровий та QR) (для користувачів, які зареєстровані на веб-порталі та ідентифіковані за допомогою електронного цифрового підпису);

подання в електронному вигляді анкети застрахованої особи для зміни некоректних відомостей в її персональній обліковій картці (прізвище, ім’я та по батькові на поточний момент; податковий номер; дата народження, місце народження; стать; громадянство; серія та номер паспорту; номер телефону (за бажанням); адреса місця проживання);

замовлення послуги інформування за допомогою СМС – повідомлення;

взаємодію користувача електронної послуги з органами Пенсійного фонду з питань:

заповнення бланків заяви, скарги, пропозиції, запиту в електронній формі;

стану розгляду заяв, скарг, пропозицій, запитів, поданих в електронній формі;

подання запитів для підготовки в паперовій формі довідок, інших документів, які заявник одержує під час особистого звернення до органів Пенсійного фонду;

попереднього запису на прийом в органі Пенсійного фонду;

одержання іншої необхідної довідкової інформації (місцезнаходження, телефони органів Пенсійного фонду, новини тощо).


« Повернутись