Чечельницька районна державна адміністрація
офіційний сайт
Малий Герб України
Чечельницька районна державна адміністрація
Вінницька область, офіційний сайт
Офіційний E-Mail: rda_chechelnyk@vin.gov.ua
Ми працюємо: з 8.00 до 17.00 (пн-пт)
26 квітня 2024 р.

Електронні онлайн-сервіси

28.05.2015

Меседж-бокси

 

У рамках реформ забезпечено відкритий доступ до Єдиного державногореєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

          8 квітня запущено систему надання електронних онлайн сервісів. Зареєструвати бізнес та отримати необхідну довідку, витяг або виписку можна на оновленому сайті Мін′юсту в режимі онлайн.

            З початку роботи через систему надання онлайн сервісів на оновленому сайті Мін’юсту було видано понад 12 тис. електронних довідок. Кількість запитів у окремі дні сягала 600.

            Для полегшення ведення бізнесу в аграрних регіонах з 1 квітня право проводити реєстрацію договорів оренди земельних ділянок сільгосппризначення було надане нотаріусам, які активно підключились до цього процесу.

             Крім того, Мін’юст розробив 2 законодавчі акти, які вдосконалюють процедури примусового виконання рішень та запроваджують змішану систему. Їх підтримав Уряд та Рада з питань судової реформи при Президентові.

            Мін’юст підготував2 проекти законів для спрощення процедур реєстрації бізнесу та майна:

-      «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень».

-      «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення процедур надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації юридичних осіб та фізичних  осіб - підприємців».

         Запропоновані в цих документах новели забезпечать децентралізацію повноважень та запровадятьвільний вибір суб'єкта реєстрації. Право проводити такі дії буде надано:

-      органам місцевого самоврядування та держадміністраціям;

-      нотаріусам(незалежно від посвідчення нотаріальної дії);

-      акредитованим Мін’юстом банківським установам;

-      держвиконавцям (накладення та припинення обтяжень речових прав на нерухоме майно).

          Законопроекти покращать якість надання адміністративних послуг шляхом:

-      створення конкурентного середовища між суб'єктами, які наділені повноваженнями з проведення державної реєстрації;

-      запровадження принципу екстериторіальності в межах області для державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та в межах України для державної реєстрації бізнесу та громадських формувань;

-      запровадження можливості подання електронних документів для державної реєстрації;

-      заповнення заяви безпосередньо державним реєстратором.

            Буде забезпеченоудосконалення сервісів, які надаються громадянам:

-      уводяться механізми, які скоротять кількість відмов у держреєстрації майна та обтяжень;

-      уніфікуються процедури реєстрації юросіб, громадських формувань та фізосіб-підприємців;

-      скорочено перелік документів для реєстрації бізнесу;

-      буде розкрито інформацію про права на нерухоме майно як за об'єктом, так за суб'єктом;

-      створюються нові можливості надання інформації про нерухоме майно для органів держвлади та інших юросіб залежно від потреб (офіційна статистична інформація, вибірка за певними об'єктами нерухомого майна тощо);

-      скасовується щорічне підтвердження та щорічна подача фінзвітності;

-      забезпечено перехід на електронну форму документів;

-      створення єдиного реєстру на базі Єдиного державного реєструюридичних осіб та фізичних осібпідприємців, Єдиного ліцензійного реєстру, Реєстру документів дозвільного характеру, Єдиного реєстругромадських формувань, Реєстру громадських об’єднань та Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство.

          Буде створенонадійну систему державного контролю у сфері державної реєстрації:

-      нормативно-методичне регулювання порядку державної реєстрації Мін'юстом;

-      дворівневе адміністративне оскарження рішень державних реєстраторів;

-      дієві механізми реагування у разі виявлення порушень.

           Плата за державну реєстрацію.

У сфері державноїреєстрації речових прав на нерухоме майно:

-      плата за проведення державної реєстрації залежить від об'єкта, його розміру, а також від того, заявником є фізична чи юридична особа;

-      плата на надання інформації про зареєстровані речові права визначається Кабінетом Міністрів України.

У сферідержавноїреєстрації юридичних осіб, громадських формувань та фізичних осіб – підприємців:

-      у разі подання документів у електронній формі адміністративний збір та плата за надання відомостей зменшуються на 25 відсотків.

Для прикладу, вартість повного витягу з реєстру підприємців становить       45,68 грн.безпосередньо за послугу та 3 гривні – комісія Ощадбанку. Загальна вартість – 48,68 грн.,тобто 75% від вартості паперового аналогу.

Повний витяг з реєстру нерухомості коштує 21 грн.

              Скорочена інформація проюридичну особу, а також послуга з реєстрації бізнесу надаються безкоштовно. Так само безкоштовно громадяни можуть отримати додаткові копії уже сформованих документів.

             Законопроекти забезпечатьналежне фінансове забезпечення діяльності у сферідержавної реєстрації завдяки процедурірозподілу адміністративного збору:

-      адміністративний збір за державну реєстрацію державними реєстраторами виконавчих комітетів міських рад міст обласного значення, зараховується в повному обсязі до місцевих бюджетів за місцем надання послуг, а у разі проведення державної реєстрації державними реєстраторами держадміністрацій, зараховується в повному обсязі до Державного бюджету України за місцем надання послуг;

-      у разі проведення державної реєстрації банком або приватним нотаріусом на фінансове забезпечення цієї діяльності спрямується 60% адміністративного збору, який залишатиметься у відповідного суб'єкта;

-      фінансове забезпечення інших реєстраторів здійснюється за рахунок коштів Державного та місцевих бюджетів відповідно до законодавства.

         25 травня 2015 року закінчився встановлений Законом України              «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо визначення кінцевих вигодоодержувачів юридичних осіб та публічних діячів»                   від 14.10.2014 № 1701-VII(редакціявід 06.02.2015)шести місячний термін для подачі юридичними особами державному реєстратору даних про своїх кінцевих бенефіціарів.     

          Верховна Рада продовжила на чотири місяці юридичним особам термін подачі держреєстратору інформації про кінцевих бенефіціарів.

          За прийняття відповідного законопроекту №2896 за основу і в цілому     21 травня 2015 року проголосували 267 депутатів.Президент України        Петро Порошенко підписав Закон № 475-VIII від 21 травня 2015 року           «Про внесення змін до деяких законів України щодо відомостей про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи».

          Закон передбачає продовження на чотири місяці строків подання відомостей про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичними особами, які були зареєстровані до 25 листопада 2014 року, що забезпечить можливість виконання вимог Закону всіма зареєстрованими юридичними особами.

Закон передбачає:

-         продовження на чотири місяці строків подання відомостейпро кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) юридичними особами, які були зареєстровані до 25 листопада 2014 року.

-         звільнення від обов’язку подання відомостей про кінцевих бенефіціарних власників (контролерів) релігійних організацій, державних та комунальних підприємств, юридичних осіб, учасниками яких є виключно фізичні особи, якщо кінцеві бенефіціарні власники (контролери) таких юридичних осіб збігаються з їх учасниками (членами).

Прийняттяцього закону забезпечить:

-         спрощення державної реєстрації юридичних осіб;

-         зниження корупційних ризиків;

-         забезпечення ефективного використання робочого часу державних реєстраторів та суб’єктів господарювання;

-         зменшення невдоволення серед суб’єктів господарювання – юридичних осіб та напруги у підприємницькому середовищі;

-         недопущення накладання значних штрафів на добросовісних суб’єктів господарювання. 


« Повернутись