Чечельницька районна державна адміністрація
офіційний сайт
Малий Герб України
Чечельницька районна державна адміністрація
Вінницька область, офіційний сайт
Офіційний E-Mail: rda_chechelnyk@vin.gov.ua
Ми працюємо: з 8.00 до 17.00 (пн-пт)
19 серпня 2018 р.

Головна подія дня

Дата: від до Скинути
08.11.2017

Відповідно до  Закону України №2148-VIII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій», з 1 жовтня 2017 року проведено осучаснення пенсій, тобто підвищення пенсій пенсіонерам, які виходили на пенсію в різні періоди. Перерахунок проведено з застосуванням середньої заробітної плати в Україні, з якої сплачено страхові внески, обчисленої як середній показник за 2014, 2015, 2016 роки (3764,40грн.), та величини оцінки одного року страхового стажу в розмірі 1%. Внаслідок такого осучаснення пенсій реальне підвищення по Чечельницькому  району отримали 6537 пенсіонери, зокрема, доплату до 200 грн. отримали 4517 пенсіонерів,  від 200 грн. до 500 грн. - 1180 пенсіонерів, від 500 грн. до 1000 грн. – 462 пенсіонери, від 1000 грн. до 5000 грн. -  378 пенсіонерів. Збільшення розміру пенсій у зв’язку з її осучасненням у кожного пенсіонера індивідуальне, оскільки розраховується з коефіцієнта заробітку, тривалості страхового стажу кожного пенсіонера (індивідуальні показники особи) та року, коли йому призначалась пенсія. Також,  завдяки ухваленню Парламентом України урядової Пенсійної реформи з жовтня 2017 року скасовано зменшення виплати пенсій для працюючих пенсіонерів та відновлення їх виплати у повному розмірі, залишено діючий пенсійний вік та запроваджено автоматичне підвищення пенсій....

Детальніше »

07.11.2017

ГайсинськаОДПІ повідомляє, що Законом України від 3 жовтня 2017 року № 2148-VІІІ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо підвищення пенсій»  передбачено внесення змін до Закону України «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування»....

Детальніше »

01.11.2017

Поглибити знання дітей про народні символи України, зокрема калину, показати широту та багату палітру «калинового дива» у легендах, піснях, віршах та виховувати пошану до традицій українського роду, до предків, які зберегли духовну спадщину українського народу  можна в бібліотеках району. Нещодавно в Демівській сільській бібліотеці  проведена година спілкування « Калинова моя Україна»....

Детальніше »

11.10.2017

Свято, яке почали відзначати зовсім недавно, - День захисника України. Цей день офіційний вихідний і в цьому році він потрапляє на суботу. Тому День захисника будемо святкувати три дні з 14-го по 16 жовтня включно....

Детальніше »

11.10.2017

Чинне законодавство покладає на роботодавців обов’язок щодо працевлаштування інвалідів (ст.72 КЗпП України). Це зумовлено тим, що згідно із Законом України від 21.03.91 р. №875-XII «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні» (далі – Закон №875), держава гарантує їм рівні з усіма іншими громадянами можливості для участі в економічній, політичній і соціальній сферах життя суспільства та створює для інвалідів потрібні умови, які дають можливість вести повноцінний спосіб життя згідно з їх індивідуальними здібностями та інтересами. Крім того, працевлаштування інвалідів – це обов’язок роботодавців, передбачений також статтею 12 Закону України «Про охорону праці» від 14 жовтня 1992 року № 2694-XII та статтею 18 Закону № 875. Частиною першою статті 19 Закону №875 визначено, що для підприємств, установ, організацій, у тому числі підприємств, організацій, громадських організацій інвалідів, фізичних осіб, які використовують найману працю, установлюється норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів. Норматив робочих місць для працевлаштування інвалідів установлено в такому розмірі: - 4% середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за рік; - якщо працює від восьми до 25 осіб - одне робоче місце. Якщо середньооблікова чисельність штатних працівників за рік роботи підприємства становить сім осіб, підприємство не підпадає під зазначену норму Закону №875. Слід зауважити, що виконанням нормативу робочих місць у зазначеній кількості вважається працевлаштування підприємством інвалідів, для яких це місце роботи є основним. При цьому не має значення режим роботи такого працівника: повний робочий час чи 0,5 ставки (неповний робочий час). Головна умова – робота за основним місцем роботи (за трудовою книжкою, що зберігається на підприємстві). Згідно зі статтею 19 Закону №875 підприємства самостійно працевлаштовують інвалідів на створені робочі місця. Із цією метою вони можуть звертатися із заявками про вакансії інвалідів у районні центри зайнятості або підшукувати інвалідів на вакансію своїми силами. Підприємство, що планує працевлаштувати інваліда, зобов’язане створити йому робоче місце, в тому числі спеціальне робоче місце, з урахуванням індивідуальних програм реабілітації за рекомендаціями МСЕК. Якщо в документах МСЕК не зазначається потреби створення спеціалізованого робочого місця для інваліда, то він може бути працевлаштований на звичайне робоче місце. Слід зауважити, що залучення інвалідів до робіт із шкідливими та важкими умовами праці можливе лише за умови, що не суперечить висновку МСЕК. Згідно з положеннями нормативних актів, підприємства зобов’язані не тільки створювати для працевлаштування інвалідів робочі місця, зокрема, спеціальні робочі місця, але й вживати додаткових заходів безпеки праці, які відповідають специфічним особливостям цієї категорії працівників, а також створювати для них умови праці з урахуванням індивідуальних програм реабілітації, з урахуванням рекомендацій медико-соціальної експертизи, зазначених в його індивідуальній програмі реабілітації, і забезпечувати інші встановлені для інвалідів соціально-економічні гарантії. Крім того, у передбачених законодавством випадках роботодавець повинен організувати навчання та перекваліфікацію працюючого інваліда відповідно до медичних рекомендацій стосовно його інвалідності. Олександр ІКОННІКОВ, головний державний інспектор   Управління Держпраці у Вінницькій області...

Детальніше »

09.10.2017

Законодавчим актом передбачається удосконалити солідарну систему пенсійного страхування, звільнити її від невластивих видатків; диференціювати розміри пенсій залежно від набутого страхового стажу та отриманого заробітку; впровадити єдині підходи до обчислення пенсій....

Детальніше »

09.10.2017

До Дня захисника України в Чечельнику пройдуть заходи з вшанування ветеранів антитерористичної операції. Про це повідомилв відділ культури і туризму райдержадміністрації. Як зазначається у повідомленні, 13 жовтня, у селищі проходитимуть заходи з вшанування ветеранів АТО – спортивні змагання,  виставка портретів, покладання квітів та нагородження ветеранів антитерористичної операції, а також святковий концерт аматорів народної творчості нашого району....

Детальніше »

05.10.2017

Голова райдержадміністрації Сергій Пустовий за участю першого заступника голови РДА Віталія Савчука, заступника районної ради Наталії Крук, керівників структурних підрозділів РДА, очільників соціальної сфери району провів нараду з питань підготовки підприємств житлово-комунального господарства, паливно-енергетичного комплексу та об’єктів  соціальної сфери району до роботи в умовах осінньо-зимового періоду 2017-2018 років....

Детальніше »

03.10.2017

Частина шоста статті 4 закону передбачає, що “встановлення вузлів розподільного обліку теплової енергії, приладів-розподілювачів теплової енергії у приміщеннях (місцях) загального користування будівлі не обов’язкове”. Тобто, закон не зобов’язує встановлювати такі вузли обліку, але й не забороняє. Більше того, частина друга статті 10 закону прямо передбачає, що перед розподілом обсягів спожитої теплової енергії між споживачами теплова енергія, витрачена на опалення місць загального користування, віднімається від загального обсягу спожитої в будівлі теплової енергії. Закон прямо не вказує, як повинен бути визначений обсяг спожитої на опалення місць загального користування теплової енергії. Тобто, можливі й приладовий і розрахунковий методи. Остаточно крапки над “і” в цьому питанні повинна розставити методика, яку має найближчим часом затвердити Мінрегіон. Отже, закон не забороняє встановлювати лічильники на опалення місць загального користування. Там де така можливість існує, нею варто скористатися....

Детальніше »

20.09.2017

Урядом прийнята постанова, направлена на вирішення проблеми забезпечення доступним житлом учасників АТО і внутрішньо переміщених осіб. Для цих категорій спростили процедури отримання державної допомоги за програмою «Доступне житло». Відкоригували порядок, за яким держава надаватиме  підтримку зі сплати до 50 % вартості житла для учасників АТО та внутрішньо переміщених осіб та 30 відсотків для інших категорій населення. Про це повідомив Віце-прем’єр-міністр – Міністр регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України Геннадій Зубко, коментуючи прийняття урядової постанови. Віце-прем’єр повідомив, що постанова розроблена на виконання Закону «Про запобігання впливу світової фінансової кризи на розвиток будівельної галузі та житлового будівництва». «Програма доступне житло буде поширена в першу чергу на дві категорії громадян – учасників АТО і вимушено переселених осіб. Запропоновані зміни дадуть можливість 50% компенсації від вартості на придбання житла, а також спрощується переліку документів, які необхідно подавати внутрішньо-переміщеними особам», — зазначив Геннадій Зубко. Також право на державну підтримку матимуть не лише громадяни, що перебувають на квартирному обліку, а й ті, що не мають у власності житла, або мають у власності житлову площу, що не перевищує 13,65 квадратного метра. Для внутрішньо переміщених осіб передбачено право на участь у програмі за умови, що вони не мають у власності житла, що знаходиться на підконтрольній території України. Прес-служба Віце-прем’єр-міністра України...

Детальніше »

07.09.2017

8  липня  2011  року  було  підписано  Закон України  „Про  заходи  щодо  законодавчого  забезпечення  реформування  пенсійної  системи”  № 3668,  який   встановив  порядок введення в дію  накопичувальної системи обов’язкового пенсійного страхування, а заразом підвищив пенсійний вік для жінок, обмежив максимальний розмір пенсії, ввів нові вимоги щодо страхового і робочого стажу та збільшив розмір максимальної величини бази нарахування єдиного соціального внеску. Хоча в законодавстві не зазначено точну дату запровадження накопичувальної системи, але визначено чіткі умови, після виконання яких може бути прийнятий закон про запровадження Накопичувального фонду та перерахування страхових внесків до цього фонду. Тож, закон буде прийнятий за умови економічного зростання країни протягом двох останніх років, а  саме: якщо в кожному з них валовий внутрішній продукт зростатиме не менше ніж на 2%  порівняно з попереднім роком. Перерахування страхових внесків до Накопичувального фонду здійснюватиметься в разі одночасного підвищення заробітної плати застрахованій особі та після виконання таких умов: 1. забезпечення виплати пенсій в солідарній системі в розмірі, передбаченому частиною третьою статті 46 Конституції України, тобто на рівні прожиткового мінімуму; 2. збалансованості бюджету Пенсійного фонду відповідно до міжнародних стандартів бухгалтерського обліку; 3. створення інституційних компонентів функціонування накопичувальної системи пенсійного страхування, в тому числі: - повного впровадження системи персоніфікованого обліку та створення системи автоматизованого звітування щодо стану накопичувальних пенсійних рахунків застрахованих осіб з урахуванням стану пенсійних активів; - створення програмно-технічного комплексу для системи збирання страхових внесків до Накопичувального фонду, сумісного із системою електронних переказів банків; - прийняття законодавчих актів, необхідних для функціонування накопичувальної системи пенсійного страхування; - призначення всіх членів Ради Накопичувального фонду; - проведення тендерів та укладання договорів з компаніями з управління активами, зберігачем та аудитором  Накопичувального фонду; - набуття досвіду роботи системи недержавного пенсійного забезпечення; - забезпечення фінансування з державного бюджету втраченої частини страхових коштів у солідарній системі через перерахування частини страхових внесків до Накопичувального фонду. Учасниками Накопичувального пенсійного фонду в обов’язковому порядку мають бути особи, яким на момент запровадження відрахувань до цього фонду не виповнилось: чоловікам – 40 років та жінкам 35 років (пункт 9 Прикінцевих положень Закону 1058). Чоловіки, яким виповнилося 50 років та жінки, яким виповнилося 45 років на день запровадження обов’язкових відрахувань до Накопичувального фонду, не прийматимуть участь у цьому фонді і не повинні будуть робити внески до цього фонду. А чоловіки віком від 40 до 50 років та жінки віком від 35 до 45 років мають право самостійно прийняти рішення про те, чи відраховувати їм страхові внески до Накопичувального пенсійного фонду. Таке рішення має бути прийняте протягом року з дня запровадження страхових внесків до Накопичувального пенсійного фонду. Якщо протягом визначеного терміну зазначені особи не приймуть рішення про перерахування страхових внесків до Накопичувального фонду, то вони втратять надалі право перераховувати такі внески до накопичувальної системи і бути учасниками накопичувального фонду. Кошти Накопичувального пенсійного фонду формуватимуться за рахунок обов’язкових страхових внесків та інвестиційного доходу від інвестування і розміщення коштів фонду. В  законопроекті  зазначено, що держава гарантує контроль та безпеку збереження коштів накопичувальної системи, а  під егідою Пенсійного фонду буде  створено  спеціальний орган, який адмініструватиме фінанси, що їх накопичують люди....

Детальніше »

04.09.2017

Вінницька міська громадська організація «Вінницька правозахисна група» з червня 2015 року по теперішній час надає безперервну безкоштовну правову допомогу внутрішньо переміщеним особам (ВПО) та постраждалому від конфлікту населенню України....

Детальніше »