Управління праці та соціального захисту населення
Місцезнаходження : 24800
вул. Паркова,2
селище Чечельник
Вінницької області
Організаційнаструктура, місія, функції,повноваження, основнізавдання, напрями діяльності
Управління праці та соціального захисту населення Чечельницької районної державної адміністрації є структурним підрозділом райдержадміністрації, що утворюється головою районної державної адміністрації, підзвітним і підконтрольним голові райдержадміністрації та Департаменту соціальної та молодіжної політики облдержадміністрації.
Управління у своїй діяльності керується Конституцією і законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, наказами Мінпраці, розпорядженнями голови обласної, районної держадміністрацій, наказами директора Департаменту соціальної політики облдержадміністрації, рішеннями відповідних органів місцевого самоврядування, а також положенням про управління.
Основними завданнями управління є:
призначення та виплата соціальної допомоги, встановленої законодавством, надання субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого палива;
забезпечення у межах своїх повноважень дотримання законодавства про працю, охорону праці, зайнятість, загальнообов’язкове державне соціальне страхування, пенсійне забезпечення, соціальний захист населення;
удосконалення форм і засад соціального партнерства, організація співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та організаціями роботодавців;
у межах своєї компетенції бере участь у здійсненні комплексних програм поліпшення обслуговування інвалідів, одиноких непрацездатних громадян, а також громадян похилого віку та сприяння всебічному розвитку соціального обслуговування за міцем їх проживання;
забезпечення працевлаштування інвалідів, сприяння здобуттю ними освіти і кваліфікації на рівні, що відповідає їх здібностям і можливостям;
сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні питань соціально-економічного розвитку відповідної території.
Начальник управління: вакансія
Каб. №11, телефон: 2-25-36
Заступник начальника управління: Якимчук Валентина Анатоліївна
Каб. №6, телефон: 2-10-60
Заступник начальника управління: Богуш Сергій Володимирович
Каб. № 10 , телефон: 2-10-60
1. Відділ бухгалтерського обліку та звітності – основним завданням відділу є організація ведення бухгалтерського обліку і складання по управлінню праці та соціального захисту населення звітності по показниках усіх видів діяльності, здійснення своєчасного контролю за перерахунком коштів всіх видів допомог та інших нарахувань.
Начальник відділу: Богуш Сергій Володимирович
Каб. № 10, телефон: 2-10-60
2. Сектор з питань персоналу та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи– секторзабезпечує реалізацію державної поітики з питань управління персоналом та проводить роботу по нарахуванню компенсаційних виплат та здійснення видатків для соціальних гарантій громадянам, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи, відповідно до Закону України „Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали від наслідків Чорнобильської катастрофи”.
Завідувач сектору: Рудь Галина Іванівна
Каб. № 8, телефон: 2-14-36
3. Відділ грошових виплат та компенсацій – основним завданням відділу є прийом документів для призначення державних соціальних допомог і компенсацій малозабезпеченим громадянам та інвалідам (інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам; інвалідам, які не мають право на пенсію; особам, які здійснюють догляд та надають соціальні послуги), державних допомог сім»ям з дітьми (по вагітності та пологах; при народжені дитини; на дітей, які перебувають під опікою чи піклуванням; на дітей одиноким матерям) і надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива
Начальник відділу: Романюк Олена Францівна Каб. № 5, телефон: 2-13-60
5. Cектор з питань праці та діловодства – здійснює заходи, спрямовані на ліквідацію заборгованості із виплати заробітної плати та дотримання розміру заробітної плати не нижче мінімальної на підприємствах, в установах та організаціях різних форм власності. Здійснює реєстрацію та контроль за виконанням колективних договорів, змін та доповнень до них.
Сприяє реалізації державноїполітикиу сфері охорони праці та соціального захисту працюючих у шкідливих та важких умовах праці, здійснює контроль за охороною праці, за якістю проведення атестації робочих місць за умовами праці.
Завідувач сектору: Бородай Олександр Васильович Каб. № 8 телефон: 2-14-36
6. Відділ персоніфікованого обліку пільгових категорій населення та з питань соціального обслуговування інвалідів, ветеранів війни та праці
- основним завданням відділу є забезпечення наданняучасникам антитерористичної операції, особам зінвалідністю, ветеранам війни та праці, реабілітованим прав на одержання пільг, передбачених чинним законодавством та виконання заходів щодо забезпечення окремих категорій громадян путівками на санаторно-курортне лікування, технічними засобами реабілітації та пересування. Здійснює реєстрацію інвалідів, які потребують забезпечення автомобілями на пільгових умовах та контроль за проведенням виплати громадянам компенсації на бензин, ремонт та технічне обслуговування автомобілів, компенсації на транспортні витрати. Видає посвідчення ветеранам війни та листи талонів для пільгового проїзду. Оформляє документи для подальшого влаштування до будинків-інтернатів громадян похилого віку та інвалідів. Проводить роз’яснювальну роботу з питань працевлаштування та профорієнтації інвалідів. Координує роботу по співпраці з громадськими організаціями ветеранів та інвалідів.
– забезпечує формування та підтримку в активному стані Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги. Здійснює звіряння інформації, що подають підприємства для відшкодування витрат за фактично надані пільги з базою Реєстру пільговиків.
Начальник відділу: Діденко Олена Леонідівна Каб. № 2, телефон: 2-25-61