Чечельницька районна державна адміністрація
офіційний сайт
Малий Герб України
Чечельницька районна державна адміністрація
Вінницька область, офіційний сайт
Офіційний E-Mail: rda_chechelnyk@vin.gov.ua
Ми працюємо: з 8.00 до 17.00 (пн-пт)
17 жовтня 2018 р.

Головна подія дня

Дата: від до Скинути
16.07.2015

Вчора, 15 липня, під головуванням Віце-прем'єр-міністра України – Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Геннадія Зубка відбулась селекторна нарада з питань матеріально-технічного, ресурсного та іншого забезпечення будівництва фортифікаційних споруд. У студії селекторного зв’язку Вінницької області були присутні голова облдержадміністрації Валерій Коровій, заступник голови облдержадміністрації Василь Броварник, а також керівники відповідних структур, що долучені до вирішення даного питання. Розпочинаючи засідання Геннадій Зубко наголосив на тому, що зважаючи на загострення ситуації на Сході країни всі оборонні споруди мають бути добудовані та здані в експлуатацію. Він зазначив, що деякі області (серед яких Вінницька) вже завершили роботи по третій лінії оборони та майже повністю виконали план робіт. Проте є області, що суттєво відстають у даному питанні і повинні чим скоріше врегулювати ситуацію. Окрім того, Геннадій Зубко дав доручення головам обласних державних адміністрацій щодо проведення тендерів та закупівель житла для військовослужбовців. Нагадаємо, що на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 18.03.2015 року №107 “Про деякі питання забезпечення у 2015 році будівництва інженерних споруд з метою зміцнення обороноздатності держави” (із змінами) Вінницькою обласною держаною адміністрацією разом із Міністерством оборони України укладено договір щодо делегування функцій замовника будівництва інженерних споруд обласній державній адміністрації. Згідно уточненого плану Міністерства оборони України, Вінницька обласна державна адміністрація веде будівництво 9 об’єктів в Луганській області на 3 лінії оборони. Для виконання поставлених задач розпорядженням голови обласної державної адміністрації від 3.03.2015 року №211 “Про деякі питання забезпечення у 2015 році будівництва інженерних споруд” замовником будівельних робіт визначено Департамент будівництва, містобудування та архітектури облдержадміністрації, яким розроблені та погоджені Міноборони України графіки виконання. Так, станом на 15 липня 2015 року, завершено будівництво 9 опорних пунктів та підписано акти проміжної будівельної готовності та передано в Міністерство оборони України. Загальна сума договору становить – 29,4 млн.грн. На об’єктах знаходиться відповідальна особа від Вінницької області для проведення технічного нагляду і постійного супроводу робіт....

Детальніше »

15.07.2015

Військовими комісаріатами Вінницької області у взаємодії з органами місцевої влади, місцевого самоврядування, керівниками підприємств, установ, організацій в цілому якісно проведено заходи по підготовці до 6 черги часткової мобілізації. Спільно проведено великий обсяг заходів по оповіщенню, уточненню військово-облікових даних, проведенню медичних оглядів для визначення ступеня придатності до військової служби, врученню повісток та укомплектуванню команд. Слід відзначити, що гірше ці питання вирішувались у Барському, Бершадському, Крижопільському, Могилів-Подільському, Муровано-Куриловецькому, Піщанському, Теплицькому, Томашпільському, Тростянецькому, Чернівецькому і Ямпільському районах, а також м. Ладижин і м. Могилів–Подільский. В цілому підготовчі заходи в області проведено вчасно та якісно, цьому сприяли органи місцевої влади, місцевого самоврядування, правоохоронні органи, керівники підприємств, установ, організацій, які в повній мірі усвідомлюють важливість проведення даних заходів та з високою відповідальністю віднеслися до виконання поставлених завдань. Слід відмітити і подякувати за сумлінне виконання завдань сільським (селищним) головам с. Комарівці Барського району Кручик Т.В., с. Ялтушків Барського району Хватков С.Д., с. Гуменне Вінницького району Верба М.П., с. Стадниця Вінницького району Яклюшин В.В., с. Десна Вінницького району Обливач Г.М., с. Строїнці Тиврівського району Голодюк В.Д., с. Сутиски Тиврівського району Дідух Л.Б., с. Куни Гайсинського району Безбах В.В., с. Гранів Гайсинського району Бень М.В., с. Демидів Жмеринського району Браславець І.П., с. Мовчани Жмеринського району Паламар В.П., с. Коростівець Жмеринського району Кокіза А.П., с. Дубівці Жмеринського району Огренчук В.М., с. Лука-Мовчанська Жмеринського району Глушко Ю.В., с. Голубече Крижопільського району Коваль О.В., с. Соколівка Крижопільського району Мельник О.Л., с. Студена Піщанського району Кирнасівський О.П., с. Серебрія Могилів-Подільського району Книш В.А., с. Карпівка Могилів-Подільського району Колун Т.І., с. Бронниця Могилів-Подільського району Слободянюк В.М., с. Боблівка Немирівського району Шкарапута А.А., с. Райгород Немирівського району Олійник В.П., с. Чуків Немирівського району Кальніцький В.Б., с. Гриненки Немирівського району Терпецька О.С., с. Верхівка Тростянецького району Пелипенко М.М., с. Олександрівка Тростянецького району Булан О.Р., с. Тартак Чечельницького району Гоменюк В.О., с. Юрківці Тульчинського району Бондар В.В., а також керівникам підприємств, установ, організацій: АТП–10506 (м. Гайсин) Підвашецький Ю.І., Гайсинське відділення ЛВУМВГ Розгон О.М., СВК «Трудівник» Гайсинського району Вознюк С.В., ПСП «Мрія» Гайсинського району Солтан М.П., ТОВ "ЕКСПРЕС" м. Жмеринка Свистун В.П., КП Могилів-Подільський “Теплоенергетик” Смеречинський А.В., CО “Могилів-Подільські ЕМ” Кірілін Р.Г., Ямпільський районний центр зайнятості Передерко А.М., ПАТ «Ямпільський приладобудівний завод» Кожухар В.О. та начальнику ВОС Печерської сільської ради Тульчинського району Журавель О.П. Але поряд з цими керівниками є такі, що не на належному рівні організували виконання завдань щодо проведення заходів часткової мобілізації, це сільські (селищні, міські) голови с. Агрономічне, с. Вінницькі-Хутори, смт. Стрижавка, с. Якушинці Вінницького району, с. Северинівка, с. Станіславчик Жмеринського району, с. Дружелюбівка, с. Іванів, с. Уладів, смт. Корделівка, с. Глинське, с. Лемешівка, с. Лісова-Лисіївка, с. Кіровське, с. Хомутинці, с. Писарівка, с. Гущинеці, с. Байків Калинівського району, с. Андріяшівка, с. Вербка, с. Вільшанка, с. Гарячківка, с. Городківка, с. Дахталія, с. Джугастра, с. Жабокрич, с. Тернівка, с. Заболотне, с. Кісниця, с. Красносілка, с. Крикливець, смт. Крижопіль, с. Куниче, с. Павлівка, с. Савчине, с. Шарапанівка Крижопільського району, с. Росоша Липовецького району, с. Дашківці, с. Осолинка Літинського району, м. Могилів-Подільський, с. Болган, с. Гонорівка, с. Городище, с. Грабарівка, с. Дмитрашківка, с. Кукули, с. Миролюбівка, смт. Піщанка, с. Рудницьке, с. Рудницьке, с. Ставки, с. Трибусівка, с. Чорномин, с. Яворівка Піщанського району, с. Мончинці Погребищенського району, с. Нова Ободівка, с. Тростянчик, с. Цибулівка, Тростянецького району, м. Ладижин, с. Уланів, с. Кустівці Хмільницького району, с. Бабчинці, с. Володіївка, с. Шендерівка, смт. Чернівці Чернівецького району, с. Вербка, с. Любомирка, с. Стратіївка Чечельницького району, с. Ряхни Лісові, с. Пасинці, с. Слобода Шаргородська, с. Хоменки, с. Лозова Шаргородського району....

Детальніше »

15.07.2015

Законодавчий акт визначає основні засади, організацію і порядок проведення виборів депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах, сільських, селищних рад, сільських, селищних, міських голів та старост.  Законом встановлено, що: вибори депутатів сільських, селищних рад проводяться за мажоритарною системою відносної більшості в одномандатних виборчих округах, на які поділяється територія відповідно села (кількох сіл, жителі яких добровільно об'єдналися у сільську громаду), селища, територія утвореної відповідно до Закону України "Про добровільне об'єднання територіальних громад" об'єднаної сільської, селищної територіальної громади; вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, обласних, районних, міських, районних у містах рад проводяться за пропорційною виборчою системою в багатомандатному виборчому окрузі за виборчими списками місцевих організацій політичних партій з закріпленням кандидатів в територіальних виборчих округах, на які поділяється багатомандатний виборчий округ, що співпадає з територією відповідно Автономної Республіки Крим, області, району, територією міста згідно з існуючим адміністративно-територіальним устроєм або територією утвореної відповідно до Закону України "Про добровільне об'єднання територіальних громад" об'єднаної міської територіальної громади; вибори міського (міст, кількість виборців у яких дорівнює або є більшою ніж 90 тисяч) голови проводяться за мажоритарною системою абсолютної більшості в єдиному одномандатному виборчому окрузі, що співпадає відповідно з територією міста згідно з існуючим адміністративно-територіальним устроєм або територією об'єднаної міської громади; вибори сільського, селищного, міського (міст, кількість виборців у яких є меншою ніж 90 тисяч) голови проводяться за мажоритарною системою відносної більшості в єдиному одномандатному виборчому окрузі, до якого входить територія відповідного села (кількох сіл, жителі яких добровільно об'єдналися у сільську громаду), селища, територія об'єднаної сільської, селищної громади, територія міста. Згідно із Законом, інформація про кількість виборців, виборча адреса яких віднесена до території кожного міста, а також про виборчу систему, за якою проводяться вибори міського голови відповідно до частин четвертої та п'ятої цієї статті, оприлюднюється Центральною виборчою комісією на її офіційному веб-сайті, а також у загальнодержавних та (або) відповідних місцевих засобах масової інформації, не пізніш як за 5 днів до дня початку виборчого процесу відповідних чергових, позачергових місцевих виборів станом на 1 число поточного місяця. Законом чітко встановлено кількісний склад відповідних місцевих рад, який визначатиметься Центральною виборчою комісією до початку виборчого процесу чергових виборів в залежності від кількості виборців, які належать до відповідної територіальної громади, проживають на території області, району, району в місті. Мінімальна кількість депутатів ради - 16 при чисельності виборців до 1000, максимальна - 120 депутатів при чисельності виборців понад 2 млн. У разі якщо кількість депутатів, передбачена частиною третьою цієї статті для районної ради, є меншою, ніж кількість сільських, селищних, міських (міст районного значення) рад, територіальні громади яких входять до складу відповідного району, загальний склад цієї районної ради дорівнює кількості відповідних сільських, селищних, міських (міст районного значення) рад. Законом передбачено, що голосування відбувається за допомогою бюлетеня, в якому зазначені назви місцевих організацій партій та прізвище кандидата, висунутого відповідною місцевою організацією партії у цьому окрузі. Виборець має один голос. У разі, якщо реєстрацію кандидата, висунутого в територіальному окрузі, скасовано, виборець має можливість проголосувати за місцеву організацію партії, яка його висувала. Голос виборця вважається одночасно голосом за місцеву організацію партії та за кандидата, висунутого нею (ним) у цьому територіальному окрузі. За результатами голосування дільнична виборча комісія підраховує кількість голосів, поданих за кожну місцеву організацію партії. Проміжні територіальні виборчі комісії встановлюють лише проміжні підсумки голосування окремо по кожному територіальному округу і передають їх до територіальної виборчої комісії, яка встановлює результати відповідних виборів. Законом удосконалено процедуру утворення одномандатних виборчих округів, положення щодо прозорості фінансування виборчих кампаній, встановлено чітку та зрозумілу систему взаємодії виборчих комісій при підготовці виборів, встановленні підсумків та результатів голосування. Законом також передбачено представництво не менше 30% однієї статті у виборчих списках. Законом вилучено з переліку суб'єктів виборчого процесу виборчі блоки, закріплено в закритій частині виборчого списку по одному лідеру цього списку. Згідно із Законом, право висування на виборах мають право партії, які зареєстровані не пізніше як за 365 днів до дня виборів та які змінили назву не пізніше як за 180 днів до виборів. У Перехідних положеннях Закону встановлено, що чергові місцеві вибори депутатів Верховної Ради Автономної Республіки Крим, депутатів Севастопольської міської ради, депутатів районних, районних у містах, міських, селищних, сільських рад та міських, селищних, сільських голів на території Автономної Республіки Крим, а також депутатів обласних рад окремих районних, районних у містах, міських, селищних, сільських рад , міських селищних та сільських голів та об'єднаних громад на території Донецької і Луганської областей, призначені на 25 жовтня 2015 року, не проводяться у зв'язку зі здійсненням Російською Федерацією тимчасової окупації та збройної агресії проти України та неможливості забезпечення дотримання стандартів проведення виборів ОБСЄ. Перелік адміністративно-територіальних одиниць, в яких не проводяться місцеві вибори, призначені на 25 жовтня 2015 року, визначається Верховною Радою України у постанові про призначення відповідних чергових місцевих виборів. Законом внесено зміни до Кодексу адміністративного судочинства України, законів "Про місцеве самоврядування в Україні", "Про Державний реєстр виборців", "Про здійснення державних закупівель", "Про статус депутатів місцевих рад" тощо. Законопроект зареєстровано за №2831-3....

Детальніше »

15.07.2015

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2015 року №106 «Про удосконалення порядку надання житлових субсидій» кількість сімей, які звернулись за спрощеним порядком призначення субсидій з 1 травня 2015 року станом на 10 липня 2015 року становить 71634, з них призначено субсидію 53501 сім’ї та кількість сімей, яким призначено житлові субсидії автоматично без звернення становить 42075.  У зв’язку з введенням в дію постанови Кабінету Міністрів України №106 від 28 лютого 2015 року «Про удосконалення порядку надання житлових субсидій» в квітні 2015 року з державного бюджету на виплату житлових субсидій нашій області додатково виділено субвенції в розмірі 340,3 млн. грн., загалом сума на виплату житлових субсидій становить 524,5 млн. грн., що на 423,9 млн. грн. більше, ніж в 2014 році. На даний час в усіх управліннях соціального захисту області активізовано роботу в умовах реформування системи надання субсидій....

Детальніше »

15.07.2015

Дрібний літній дощ, хмуре небо і заплакані очі мами, дружини, рідні та побратимів сьогодні проводили в останню путь 29-річного солдата Нацгвардії Сергія Павлюка із Вінниці. Його тіло друзі привезли вчора із Пирятина на Полтавщині, де в неділю ввечері автобус із вінницькими солдатами потрапив у аварію. Тоді загигув лише Сергій, що буквально за 5 хвилин пересів на це місце в першому ряду сидінь, помінявшись із товаришем. До Вінниці його везли рідні та троє друзів, що також постраждали у ДТП. Серед 500 вінничан, що під дощем 15 липня прийшли на Алею Слави попрощатись із Сергієм Павлюком були його друзі, однокласники із 19-ї школи, колеги, офіцери та солдати в/ч 3008, з якими він пройшов три ротації, 32-й блок-пост, важке поранення і останні 24-ри бої на Луганщині. ...

Детальніше »

15.07.2015

На засіданні Уряду 28 лютого 2015 року прийнято постанову № 106 «Про внесення змін до Порядку перерахування деяких субвенцій з державного бюджету місцевим бюджетам на надання пільг, субсидій та компенсацій» Зазначеною постановою передбачено, що з травня 2015 року запроваджується новий, спрощений порядок надання житлових субсидій на відшкодування витрат за житлово-комунальні послуги.  Що передбачається нового в призначенні субсидій ? 1.Призначення субсидії буде здійснюватися на підставі двох документів – заяви і декларації (скасовується необхідність надання громадянами довідок про доходи, в тому числі і для працюючих осіб) .  2.Запроваджується принцип призначення субсидій на підставі задекларованих заявником доходів своїх та членів домогосподарства, які проживають разом з ним. При цьому департаментом соціального захисту населення вже після призначення субсидії здійснюватиметься перевірка достовірності вказаних даних, шляхом направлення запитів до Державної фіскальної служби, Пенсійного фонду, до органів самоорганізації населення, до підприємств надавачів послуг. 3.Урядом заплановано, що у квітні 2015 року кожне домогосподарство отримає спрощені форми заяви та декларації. Забезпечення відповідними бланками споживачів послуг покладено на підприємства, які надають послуги з газопостачання, електроенергії та централізованого опалення. 4.Вперше за всі роки дії субсидій скасовуються всі обмеження щодо майнового стану осіб, які звертаються за призначенням даної державної допомоги. Відтепер на призначення субсидій не будуть впливати : *наявність у власності осіб двох житлових приміщень; *наявність у власності двох автомобілів; *наявність у домогосподарстві осіб працездатного віку , які не працюють, не навчаються та не перебувають на обліку в центрі зайнятості,як безробітні; *здача в найм житлового приміщення ; *здійснення покупки товарів, робіт та послуг (у тому числі і оплата медичних послуг та навчання), на суму що перевищує 10 прожиткових мінімумів . Єдиним обмеженням, що не дає право на призначення субсидії з 1 травня 2015 року – здійснення одним із членів домогосподарства дороговартісної покупки на суму, що перевищує 50 тисяч гривен. 5.Запроваджується надання субсидії на 12 місяців, а не на опалювальний та неопалювальний період як було раніше. При цьому до розрахунку при призначенні субсидій буде враховуватися дохід всіх осіб, що проживають у даному домогосподарстві за попередній календарний рік, без урахування сплачених податків. У разі відсутності змін, встановлюється автоматичний принцип надання субсидій на наступний період, для осіб, які вже отримували субсидію раніше (скасовується необхідність повторного звернення ) 6.Надається право на оформлення субсидій особам, які не зареєстровані у житловому приміщенні, але орендують житло і оплачують вартість житлово-комунальних послуг на підставі письмового договору найму (оренди) житла. Порядок звернення за житловою субсидією 1. Кому призначається субсидія : Субсидія призначається одному із членів домогосподарства, який зареєстрований та проживає у житловому приміщенні і на якого відкрито особовий рахунок на оплату житлово- комунальних послуг. Право на отримання житлових субсидій мають домогосподарства, у яких витрати на оплату житлово- комунальних послуг, в межах соціальних норм споживання, перевищують розмір визначеного обов‘язкового платежу.  Порядок звернення громадян за житловою субсидією : 1.Куди і як подаються документи : З питань призначення житлової субсидії необхідно звертатися до управлінь соціального захисту населення , за місцем реєстрації та ЦАП Прозорий офіс  Які документи необхідно надати:  ...

Детальніше »